روزنوشته های کلانتر پفک (۳۳)

t روزنوشته های کلانتر پفک (۳۳)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

یاسمن رضائیان

پفک و زیبایی بصری

گربه و گلدان.سایت نوجوان ها (1)همانطور که می دانید من یک گربه باتجربه و دنیادیده هستم و در طی سال ها زندگی باشکوهم چیزهای بسیاری فهمیده ام. تجربه سال ها زندگی باشکوه به من می گوید یکی از لحظات فوق العاده در زندگی لحظه ای است که زیر گرمای ملایم آفتاب بهاری و زیر سایه یک ماشین پارک شده دراز بکشی و در حالی که نسیمی خنک، گهگاه، موهای نارنجی ات را تکان می دهد به رویاها فکر کنی. و البته در حالی که به رویاها فکر می کنی باید حواست به شغل شریف کلانتری ات هم باشد. فکر کردید من در چنین لحظات دلچسبی چشم هایم را روی محله می بندم و در رویاهایم غرق می شوم؟ نه، یک کلانتر هیچ وقت از محله غافل نمی شود. این اصل اول در شغل من است.
خلاصه که امروز هم در چنین لحظه باشکوه و دلچسبی قرار داشتم که چشمم به تراس یکی از خانه ها خورد. گفتم: «به به، گل بود به سبزه نیز آراسته شد!» تراس خانه پر از گل های زیبای شمعدانی بود. گفتم: «پفک، چه چیزی از این بهتر که وقت استراحت ظهرگاهی چنین منظره ای جلوی چشم هایت باشد؟» خلاصه این تراس زیبا باعث شد من به تراس خانه های دیگر توجه کنم و گهگدار اگر در حیاطی باز بود نگاهی گذرا به داخل حیاط بیندازم. (نه اینکه فضول باشم، نه. من گربه ای پایبند به همه اصول اخلاقی هستم. فقط از این جهت که می خواستم بدانم کدام خانه ها به زیبایی فضای بازشان اهمیت می دهند). ولی خب در مقابل آن تراس زیبا با تراس ها و حیاط هایی هم مواجه شدم که متاسفانه اصلا زیبا نبودند و به آنها رسیدگی نمی شد. دیدن این منظره ها واقعا آدم را ناراحت می کند و خستگی کار را به تن آدم باقی می گذارد. چون من معتقدم زیبایی بصری در روحیه آدم ها و گربه ها خیلی تاثیر دارد. حتی به فکرم رسید برای خانه کوچک خودمان هم چندتایی گلدان بگیرم که فضایش زیباتر شود. مطمئنم منزل از این تصمیم استقبال می کنند.
نتیجه می گیریم: کلانتر پفک به زیبایی بصری اهمیت می دهد و می گوید خانه هایی که تراس و حیاط زیبا ندارند روحیه آدم را خراب می کنند. پیشنهاد می شود مثل کلانتر پفک به زیبایی بصری اهمیت بدهید و خانه تان را با چند گلدان، زیباتر کنید.

t روزنوشته های کلانتر پفک (۳۳)
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
رانندگی من چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *