زیباترین و پیشرفته ترین خودروی ون جهان

t زیباترین و پیشرفته ترین خودروی ون جهان

شرکت خودروسازی مرسدس از محصولی تازه رونمایی کرده که می توان آن را یکی از زیباترین، کامل ترین و در عین حال پیشرفته ترین خودروهای ون در سراسر جهان به شمار آورد.

ون پیشرفته (1)

به گزارش نشریه اینترنتی نوجوان ها به نقل از مهر؛ این ون پیشرفته که Horizon MCV نام دارد فعلا در رده خودروهای مفهومی قرار دارد اما تجربه نشان داده که همواره خودروهای ون مفهومی خیلی زودتر از سایر خودروهای مفهومی وارد فرآیند تولید انبوه و تجاری می شوند.

این ون ویژه کمپ و مناسب برای سفرهای طولانی از سری محصولات شناخته شده مرسدس در بسیاری از کشورهای جهان یعنی Vito به شمار می آید که اخیرا در انگلیس طراحی و ساخته شده است.

ون پیشرفته (2)

قابلیت های موجود در این خودروی جدید آن را از یک ون معمولی کاملا متمایز کرده است. طراحان، این خودرو را برای سفرهای طولانی چهار فرد بالغ و یک کودک طراحی کرده اند و درحالی که کل خودرو ابعاد بسیار بزرگی (نظیر بسیاری از خودروهای ون ویژه کمپ) ندارد، بخش های قابل باز شدن و تفکیک پذیر خودرو آن را به محصولی ایده آل برای اقامت چند روزه در خارج از شهر تبدیل کرده است.

اسباب و وسایل به کار رفته در داخل این ون ویژه، لوکس و در عین حال کاملا کاربردی و فشرده هستند. صندلی های عقب به طور برقی خم و راست می شوند و صندلی های جلویی نیز قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارند. این ویژگی ها موجب می شود تا فضای داخلی خودرو قابلیت تبدیل شدن به یک سالن کوچک را داشته باشد.

استفاده از گرانیت کوارتز در بخش هایی از فضای داخلی خودرو نیز در نوع خود جالب توجه به نظر می رسد.

ون پیشرفته (3)

طراحان برای Horizon MCV آشپرخانه مختصر اما مجهزی نیز در نظر گرفته اند که در آن سینک ظرفشویی، اجاق گاز دو شعله و یک مینی یخچال نصب شده است.

طراحان مرسدس مخزن آب ۳۰ لیتری نیز برای این خودرو تعبیه کرده اند که به یک پمپ ۱۲ ولتی متصل است.

سیستم برق خودرو نیز امکان استفاده از دو خروجی برق ۱۲ ولتی و حتی برق ۲۴۰ ولتی را به سرنشینان خودرو می دهد.

t زیباترین و پیشرفته ترین خودروی ون جهان
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه گوشی های آیفون را به کامپیوتر وصل کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *