کاردستی قاب آینه با قاشق یک بار مصرف

کاردستی قاب آینه با قاشق یک بار مصرف
t کاردستی قاب آینه با قاشق یک بار مصرف

قاشق های یک بار مصرف از زباله های پلاستیکی محسوب می شوند که می توانند طبیعت را آلوده کنند پس چه بهتر است که بعد از شستن این قاشق ها دوباره آن ها رابا ساخت کاردستی قاب آینه بازیافت کنیم .

لوازم مورد نیاز کاردستی قاب آینه

قاشق یک بار مصرف

فیبر یا یک لایه ام دی اف 8 میل

چسب حرارتی

رنگ اسپری یا گواش با قلمو

شیوه ساخت کاردستی قاب آینه

شما می توانید این قاب آینه بسیار زیبا را با بازیافت اشیای دور ریختنی بسیار ساده و راحت درست کنید.

گام اول:

ابتدا باید تعداد زیادی قاشق یک بار مصرف را جمع آوری کنید. سپس آن ها را شسته و کاملا خشک نمایید. برای قاب یا صفحه اصلی قاب یا از فیبر یا از ام دی اف 8 میل استفاده کنید. اندازه این قاب به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. ما در این جا از فیبر استفاده کردیم و آن را به صورت دایره برش دادیم. شما هم می توانید مثل تصویر عمل کنید. در مرحله بعدی کار شما باید قسمت پایین قاشق ها را به وسیله تیغ موکت بری یا قیچی جدا کنید.

کاردستی قاب آینه

گام دوم:

برای آینه این قاب شما به دو صورت می توانید عمل کنید: می توانید در مرکز دایره ای دیگر برای آینه مجددا برش بزنید و در انتهای کار آینه را از زیر به قاب وصل کنید یا از همان ابتدا فقط  آینه را به صورت دایره برش بزنید و روی فیبر در مرکز دایره قرار دهید. البته به صورت موقت که می توانید با چسب نواری به صورت موقت آن را وصل کنید و هنگام رنگ آمیزی آینه را بردارید تا رنگی نشود و پس از اتمام مجدد آن را وصل کنید. انجام هر کدام از کارهای توضیح داده شده به شما بستگی دارد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی جعبه جواهرات

کاردستی قاب آینه

گام سوم:

در این مرحله شما باید چسباندن قاشق ها را به حول محور دایره شروع کنید. در این کار نهایت دقت را داشته باشید و مراقب دستانتان هم باشید تا خدای ناکرده در اثر استفاده از چسب حرارتی اتفاق ناگواری برای شما پیش نیاید. فقط کافیست قسمت پایین قاشق را کمی چسب بزنید و روی صفحه اصلی بچسبانید. بعد قاشق دوم به همین ترتیب ادامه دهید تا دور آینه و فیبر را حسابی بپوشانید.

کاردستی قاب آینه

کاردستی قاب آینه

Mirror frames-nojavanha (3)

گام چهارم:

در این مرجله به سلیقه خودتان و رنگ های مورد علاقه می توانید قاب آینه را رنگ آمیزی کنید. برای انجام این کار می توانید از اسپری های رنگی استفاده کنید و ابتدا قاب را در مکانی ثابت قرار داده و روی آن ها به صورت یک دست رنگ را اسپری کنید و یا می توانید با استفاده از قلم مو تک تک گلبرگ ها را با گواش رنگ آمیزی کنید. قاب آینه شما آماده است از کاردستی خود لذت ببرید.

Mirror frames-nojavanha (7)

Mirror frames-nojavanha (4)

 

لاک آینه ای

t کاردستی قاب آینه با قاشق یک بار مصرف
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “کاردستی قاب آینه با قاشق یک بار مصرف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *