ساعت مچی ضربان سنج (Heart rate clock)

t ساعت مچی ضربان سنج (Heart rate clock)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

mio_website_redesign_home_herobanners_02_bg

آیا شما نیز جزء ورزشکاران هستید؟ اگر جواب شما به این سوال بله باشد در این مطلب شما را با دستگاه جالبی آشنا خواهم کرد. قلب قسمت مهمی از بدن می باشد که همه ورزشکاران نیز به آن اهمیت ویژه ای می دهند و مایلند که از سلامتی آن مطمئن شوند و این مستلزم انجام آزمایش های متداول و زیاد است که شاید برای اکثر آن ها نیز بسیار خسته کننده باشد. از جمله ورزش هایی که قلب در آن حرف اول را می زند ورزش دوندگی می باشد که در آن حتی تعداد ضربان قلب هر ورزشکار نیز مد نظر قرار می گیرد و اگر کمی با نرمال بودن فاصله داشته باشد باید کمک کنند تا آن را به حالت معمولی بر گردانند.

safe_image

تمام افرادی که به سلامتی خود اهمیت می دهند دوست دارند بدون انجام آزمایش های زیاد و طولانی از سلامت خود و به خصوص قلب خود مطمئن شوند؛ بنا براین افرادی وجود دارند که تمام تلاش خود را برای اختراع دستگاه هایی که این کار ها را انجام می دهند به کار بگیرند.

mio_home_feature_01

در اواخر سال 2013 میلادی ساعتی اختراع شد که می توانست ضربان قلب را نمایش دهد. این ساعت بدین گونه کار می کند که بر روی دست فرد بسته می شود و می تواند ضربان اولیه قلب را نمایش دهد و پس از آن نیز می تواند در طی حرکت ضربان قلب را نمایش دهد.

MIO_Alpha_title_image

سیستم کار این ساعت بدین گونه می باشد که به محض قرار گیری بر روی مچ (این ساعت حتما باید بر روی مچ بسته شود تا بتواند به درستی کار کند) با استفاده از رگ های خونی و میزان حرکت خون در رگ ها ضربان را نمایش می دهد. بدین صورت که با حرکت های تند به علت شدت حرکت جریان خون و همچنین افزایش ضربان، این ساعت نیز می تواند ضربان جدید را نمایش دهد. می توانید در هر زمانی که خواستید مجدد ساعت را صفر کرده تا ضربان همان لحظه را برای شما نمایش دهد که این کار به ورزشکاران کمک می کند تا نیاز به  انجام آزمایش های هفتگی نداشته با شند.

t ساعت مچی ضربان سنج (Heart rate clock)
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
سایت من (Text area)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *