سال جدید نزدیک است. باید در سال جدید…

t سال جدید نزدیک است. باید در سال جدید...

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

images

ممکن است این جمله برای شما هم آشنا باشد. هنگامی که به سال جدید نزدیک می شویم به فکر تغییر و تحولی جدید می افتیم. ممکن است به هر دلیلی به این افکار جامه عمل نپوشانیم اما حتی فکر تغییر کردن هم برای هرکسی می تواند جالب و موثر باشد. معمولا یکی از این افکار مربوط به سلامتی بدن می شود. بیایید یک بار دیگر تغییرات سال جدید را با هم مرور کنیم. شاید چند تایی از این تصمیم ها شامل حال شما هم بشود!

به ورزشگاه بپیوندید

2

یکی از راه های موثر برای شادابی روح و جسم ورزش کردن است. اگر کار گروهی و در اجتماع بودن را دوست دارید می توانید ورزش در باشگاه نزدیک محل زندگی تان را انتخاب کنید. بیایید در سال جدید چربی های اضافه بندمان را بسوزانیم و بدنی شاداب و سالم داشته باشیم.

رژیم غذایی مناسب و کم کردن میزان شکر دریافتی بدن

oral_hygiene19

بسیاری ازافراد و مخصوصا نوجوانان در هنگام دید و بازدید عید پرخوری می کنند و نسبت به مواقع عادی سالانه مصرف شیرینی و آجیل بیشتری دارند.

بیایید با خود شرط کنیم که در این چند روز زیاده روی نکنیم و حد اعتدال را پیشه رو بگیریم. جدا از مسئله چاقی موضعی باید به خطر پوسیدگی دندان هم فکر کرد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آتشفشانی در اندونزی

 بیایید در سال جدید رژیمی مناسب داشته باشیم و تمام مواد مغزی بدن را در برنامه غذایی مان بگنجانیم.

1

از دندان پزشکان نهراسید

dentalhygienist

پیشنهاد می کنیم در سال جدید برای یک بررسی کلی به دندان پزشک مراجعه کنید. مطمئنا می دانید که چک کردن دندان ها به صورت شش ماه یک بار امری ضروری  است. با چک کردن به موقع دندان ها و دهان اگر مشکلی هم وجود داشته باشد به موقع حل خواهد شد. با مشورت کردن با دندان پزشکتان می توانید بهتر از دندان هایتان مراقبت کنید و مسواک، خمیر دندان و نخ دندانی مناسب تهیه کنید. حتی مسواک زدن و تمیز کردن دهان نیز روش های خاص خود را دارد که می توانید آنها را از دندان پزشکتان بیاموزید.

Dental Hygiene

سلامتی بدنتان را تضمین کنید

بهتر است در سال جدید چک کردن سلامتی بدنتان را در برنامه ماهانه خود بگنجانید. با مراجعه به پزشک عمومی یا متخصص داخلی از سلامتی بدنتان مطمئن شوید. می توانید با پزشکتان مشورت کنید و در صورت لزوم با گرفتن آزمایشات ساده از میزان مواد معدنی، پروتئین، چربی و قند خون خود مطلع شوید و سپس نسبت به آنها رژیم غذایی مناسبی طرح ریزی کنید.

t سال جدید نزدیک است. باید در سال جدید...
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *