سایت بانک اطلاعات فیلم ایرانی

t سایت بانک اطلاعات فیلم ایرانی

لینک-

حتما با بانک اطلاعات اینترنتی فیلم های خارجی یا همان IMDB آشنا هستید و از آن استفاده کرده اید . در همین زمینه یک وب سایت مشابه ایرانی به نام WWW.IRANMDB.COM راه اندازی شده است که به گردآوری و ذخیره سازی اطلاعات مربوط به سریال ها ، فیلم ها ، بازیگران و سینماگران سینمای ایران می پردازد . در این سایت هر فیلم دارای یک شناسنامه نسبتا کامل متشکل از خلاصه داستان ، گالری عکس ها ، بازیگران ، کارگردان ، سال ساخت ، اخبار مربوط و … است .

 

در واقع سایت فوق الذکر یک دانشنامه اینترنتی شامل اخبار و اطلاعات مربوط به فیلم ها ، سریال ها و ستارگان ایرانی است . شما به کمک این سایت می توانید فیلم های در حال اکران یا فیلم هایی را که به زودی به اکران در می آیند ، مشاهده کنید ، از اخبار فروش گیشه مطلع شوید ، یا ببینید در هر سینما چه فیلم هایی در حال اکران است و با فیلم های سینمای خانگی بیشتر آشنا شوید . رای دادن به فیلم های مورد علاقه و یادداشت نظرات خود در سایت از دیگر امکانات این سایت است . علاوه بر همه اینها شما با این سایت از آخرین اخبار مربوط به سینمای ایران مطلع خواهید شد .فیلم ایرانی

از بخش های جالب سایت « ایران ام دی بی » ، شناسنامه مربوط به بازیگران و دیگر عوامل ساخت فیلم مانند نویسنده ، منشی صحنه ، تهیه کننده و … است که می توانید به مشاهده تصاویر ، سوابق کاری و اخبار مربوط به آنها بپردازید و در یک نگاه از همه آنها مطلع شوید .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ربات باربر IR-A-BOT SPRIT

برای ورود به این سایت اینجا را کلیک کنید.

t سایت بانک اطلاعات فیلم ایرانی
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “سایت بانک اطلاعات فیلم ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *