سایت خبرگزاری موشنا

t سایت خبرگزاری موشنا

 

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

خبرگزاری ها هر روز هزاران خبر مخابره می کنند که بیشترشان خبرهای  نگران کننده از حوادث واتفاقات گوناگون است . اما خبرگزاری موشنا این چنین نیست  .این خبرگزاری که مربوط به تولید فیلم جدید مدرسه موش هاست  ،خبرهایی شیرینی از دوستی آدم ها وموشهای دوست داشتنی مخابره می کند . موشهایی که از سی سال پیش همراه بچه های دیروز بوده اند و هنوز هم برای بچه های امروز جذاب هستند . سایت این خبرگزاری بخش های مختلفی مانند رویدادها ، موشبلاگ ، نظر سنجی ، مسابقه و.. دارد  .اما شاید جالب ترین بخش سایت ،آلبوم عکس های خاطره انگیز آن باشد و همچنین بخش نظر سنجی که از مخاطبین پرسیده شده است که : محبوب‌ترین شخصیت شهر موشها به نظر شما چه کسی است؟ بر اساس این نظر سنجی تا حالا شخصیت کپل با 75 درصد محبوب ترین موش ایران است .1

اگر می خواهید به خبرگزاری موشنا سری بزنید و یا دوست دارید در آن ثبت نام کنید و مانند بسیاری از شخصیت معروف مانند همایون شجریان رضا عطاران٬ فرهاد آییش٬ محمدرضا هدایتی ٬ سحر دولت‌شاهی٬ ویشکا آسایش٬ امید روحانی و علیرضا خمسه و… موشوند افتخاری باشید می توانید از این جا وارد سایت شوید .

برای ورود به این سایت اینجا را کلیک کنید

 

t سایت خبرگزاری موشنا
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
سایت من (radio group)

‫2 نظر ارسال شده در “سایت خبرگزاری موشنا

  1. nojavanha.com :

    کاربر گرامی “فاطمه”
    ما در سایت نوجوان ها در بخش معرفی سایت، خبرگزاری موشنا را به کاربران معرفی کرده ایم که شما می توانید با پیگیری اخبار این سایت از زمان پخش فیلم های موردنظر خود (شهر موش ها) باخبر شوید.
    نشریه اینترنتی نوجوان ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *