تست هوش: آیا می توانید عدد گم شده را در ۹ ثانیه پیدا کنید؟

پیدا کردن عدد گم شده در 9 ثانیه
t تست هوش: آیا می توانید عدد گم شده را در 9 ثانیه پیدا کنید؟

به چالش پیدا کردن عدد گم شده خوش آمدید. فقط باهوش ترین ذهن ها می توانند عدد گم شده را در 9 ثانیه پیدا کنند. آیا شما یکی از آنها هستید؟ اکنون هوش خود را آزمایش کنید!

شما را به تست هوش پیدا کردن عدد گم شده در 9 ثانیه دعوت می‌کنیم!

هدف اصلی این نوع تست‌ها تقویت مهارت های مشاهده، تقویت حافظه و تقویت مهارت های حل مسئله است. طبق تحقیقات، تمرین منظم چنین بازی‌های فکری می‌تواند هوشیاری را افزایش دهد، خلق و خوی را بهبود بخشد، تمرکز را بهبود بخشد و تفکر شفاف را تسهیل کند. اگر عاشق تست هوش هستید، پیدا کردن عدد گم شده در 9 ثانیه برای شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

بیایید شروع کنیم!

پیدا کردن عدد گم شده در 9 ثانیه

سوالی که برای خوانندگان مطرح می شود این است که آیا می توانید عدد گم شده را در 9 ثانیه پیدا کنید؟ زمان شما از الان شروع می شود! در تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، مقادیر پیوست شده به اشکال قابل مشاهده است. شما باید عدد گم شده را با یافتن مقدار اشکال مربوطه پیدا کنید. این یک سوال ساده است که مهارت های حل مسئله شما را به چالش می کشد. افرادی که ذهن بسیار تحلیلی دارند می توانند تعداد پنهان را در مدت زمان مشخص پیدا کنند.

آیا شماره گم شده را پیدا کرده اید؟ عجله کن؛ زمان در حال اتمام است. تصویر را با دقت مطالعه کنید؛ شما ممکن است بسیار نزدیک به تشخیص شماره پنهان شده باشید. به یک اشاره نیاز دارید؟

سعی کنید معادله را حل کنید و مقادیر هر یک از اشکال را بیابید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
تست هوش: گورخر مخفی شده بین ببرها را در 39 ثانیه پیدا کنید!

و..

زمان به پایان رسیده است.

برای دیدن پاسخ عدد گم شده اسکرول کنید:

پاسخ تست هوش پیدا کردن عدد گم شده در 9 ثانیه!

کسانی که مشتاق دانستن راه حل هستند می توانند در ادامه جواب را مشاهده کنند. فقط افسانه ها می توانند “c” را در 6 ثانیه تشخیص دهند!

راه حل به شرح زیر است:

مثلث + مربع = 17

دایره – مثلث = 8

اگر هر دو معادله را جمع کنیم عبارت زیر بدست می‌آید:

مربع + دایره = 25

و،

2 (مربع + دایره) = 2*25

بنابراین عدد گم شده 50 است. اگر در عرض 9 ثانیه این چالش را حل کرده باشید، شما مهارت های حل مسئله بسیار خوبی دارید. اگر به این دسته از مطالب علاقمندید پیشنهاد می کنم بخش پیدا کردن اختلاف تصاویر را هم ببینید.

 

t تست هوش: آیا می توانید عدد گم شده را در 9 ثانیه پیدا کنید؟
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *