عکس های تاریخی از چیدمان انسانی

عکس های تاریخی از چیدمان انسانی
t عکس های تاریخی از چیدمان انسانی

عکس های تاریخی از چیدمان انسانی

حدود یک قرن قبل و در زمانی که ساده ترین امکانات عکاسی و نرم افرازی امروزی باوضوح بالا موجود نبود اولین بار آرتور مول به همراه دستیارش جان توماس شیوه ای خاص ابداع کردند.

آن ها ده هزار نفر از پرسنل نظامی را کنارهم نگه داشتند تا تصاویر عظیم میهن پرستانه را تشکیل دهند. اگر از روی زمین یا مستقیماً از بالا به این توده‌ها نگاه کنیم، بی‌معنی به نظر می‌رسند. اما وقتی از بالای یک برج  80 فوتی به این جمعیت نگاه کنید تصاویری متفاوت می بینید.

 کمپ کاستر زمانی که ایالات متحده در سال 1917 وارد جنگ جهانی اول شد به عنوان یک اردوگاه آموزشی برای سربازانی که آماده رفتن به جبهه بودند ساخته شد. عکسها از سربازان مستقر در این کمپ گرفته شده اند. این تصاویر از نظر بصری نه تنها میهن‌پرستانه است، بلکه ایده ارتش را به‌عنوان یک واحد سازمان‌یافته و منسجم بیان می‌کند که در آن افراد برای هدفی بزرگ‌تر با هم کار می‌کنند و پیوندهای قوی و خانوادگی در آن شکل می‌گیرد.

در طول جنگ، آرتور مول و جان توماس در این نوع عکاسی از چیدمان انسانی، متخصص شدند. عکس‌ها از برج‌های چوبی مخصوص ساخته شده با ارتفاع ۶۰ تا ۸۰ فوت گرفته شده‌اند.  برنامه‌ریزی آن بیش از یک هفته طول کشیده است. آنها در سال 1918 برای ثبت  عکس نشان پلیس آمریکا تعداد 30هزار سرباز، ناقوس آزادی بشر  25 هزار، مجسمه آزادی 18 هزار سرباز و نشان عقاب آمریکایی 12500 سرباز استفاده کردند. photo.nojavanha (7) عکس های تاریخی از چیدمان انسانی عکس های تاریخی از چیدمان انسانی photo.nojavanha (19) photo.nojavanha (18) photo.nojavanha (15) photo.nojavanha (10) photo.nojavanha (9) photo.nojavanha (8) photo.nojavanha (6) photo.nojavanha (4) photo.nojavanha (2) عکس های تاریخی از چیدمان انسانی عکس های تاریخی از چیدمان انسانی photo.nojavanha (22) photo.nojavanha (24) photo.nojavanha (3) photo.nojavanha (13) photo.nojavanha (17) photo.nojavanha (16)

t عکس های تاریخی از چیدمان انسانی
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
انعکاس خیره کننده طبیعت در آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *