عکس های خیره کننده از بازی با آتش/عکاسی از آتش

عکاسی از آتش
t عکس های خیره کننده از بازی با آتش/عکاسی از آتش

والدین همیشه به نوجوانان توصیه می کنند که با آتش بازی نکنند. این توصیه کاملا صحیح است اما کسانی که کارشان نمایش با آتش است به خوبی ایمنی خود را حفظ می کنند و می توانند با این ماده درخشان و داغ نمایش های جالبی اجرا کنند اما برای عکاسان نیز موقعیت خوبی است که بتوانند از این حرکات نورانی عکاسی کنند.عکاسی از آتش بسیار هیجان انگیر نیز هست.

برای عکاسی از آتش باید دوربین را روی سه پایه قرار داد و از دیافراگم های متوسط استفاده نمود. در این حالت معمولا سرعت شاتر پایین می آید و برای لحظاتی به نسبت شدت نور دریچه باز می ماند. پس باید حتما برای محو نشدن تصویر از سه پایه استفاده کرد. برای آن که هنرمند آتش باز نیز در عکس ها دیده شود می توان از نور فلاش استفاده کرد. نتیجه کار بسیار شگفت انگیز خواهد بود. الگوی های پیچیده ای که خطوط آتش را در فضا رسم می کنند بینندگان را به تعجب وا می دارد. عکس های خیره کننده زیر از بازی با آتش گرفته شده است.

عکاسی از آتش عکاسی از آتش بازی با آتش (10) بازی با آتش (6) بازی با آتش (5) بازی با آتش (4) بازی با آتش (3) بازی با آتش (2) بازی با آتش (7) بازی با آتش (9) بازی با آتش (12) بازی با آتش (13)

 

قوطی نوشابه در میان گدازه های آتشفشان+فیلم

t عکس های خیره کننده از بازی با آتش/عکاسی از آتش
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
عکاسی موضوعی؛ عکاسی از شغل ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *