فال روز شنبه ۲۷ آذر ۹۵

t فال روز شنبه 27 آذر 95

فال روزانه متولدین فروردین

باوجود این که امروز از احساساتتان خوشتان نمی‌آید، اما می‌دانید که باید آن ها را ابراز کنید. ولی هنر شما در این است که طوری آن را بیان کنید که کسی بدش نیاید. البته اگر از این کار خجالت بکشید، حل کردن مشکلات و حرکت کردن برایتان مشکل می‌شود. پس احساسات درونی خود را با کسی که بهش اطمینان دارید مطرح کنید، اما در قبال رفتاری که دارید مسئولیت پذیر باشید.

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر: دست به هرچه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امرور عطارد یعنی سیاره بخت شما تحت تاثیر سیاره ژوپیتر قرار می‌گیرد و هر فکر خیلی کوچک و بی اهمیت را تبدیل به رساله ای کاملا فلسفی می‌کند! شما حالا می‌توانید هرچیزی را با استدلال‌های عقلی توجیه کنید و این موضوع شما را تبدیل به مذاکره کننده ای موثر میی کند. اما متاسفانه دیدن جنبه منفی یک موضوع برای شما خیلی سخت است و شاید خیلی دیر شود. اگر در وهله اول دیدید که یک فکر و ایده زیاد خوب نیست پس بر خوب بودن آن اصرار نکنید. اگر این کار را انجام دهید انرژی و وقت باارزشتان را تلف کرده اید.

صوفی از پرتو می راز نهانی دانست***گوهر هر کس از این لعل توانی دانست

قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس***که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست

تعبیر: آن قدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز ماه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه اسرار و رازها قرار دارد و به شما یادآوری می‌کند که شما توانایی پنهان کردن عمیق ترین و اساسی‌ترین نیازهای خود را دارا هستید. اما درعین حال ماه در سومین خانه‌تان یعنی خانه ارتباطات با بهرام روبرو می‌شود و ترس از واکنش دیگران شاید باعث شود که خودتان را از دیگران جدا نکنید. ابتدا به تمام دلایلی که برای پنهان کردن برنامه‌هایتان در سر دارید خوب فکر کنید، بعد راحتی و آسایش خود را در نظر بگیرید و آن چه را که صلاح می‌دانید با اطرافیانتان در میان بگذارید.

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از این که چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای این که همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرس ها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً به شما حسادت می‌کرده، اکنون برای این که با شما همکاری کند می‌تواند رویه اش را تغییر دهد.

کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

شاید شما برای گذراندن یک روز لذت بخش در خانه آمادگی داشته باشید، اما احتمالاً شما نمی‌توانید در برابر درگیر شدن با پروژه‌ای که قصد دارد محیط پیرامونتان را زیباتر بسازد مقاومت کنید. این کار می‌تواند به اندازه یک گردگیری کار ساده‌ای باشد و یا شاید هم به اندازه تغییر دکوراسیون یک اتاق کار سختی باشد. به هرحال فرقی نمی‌کند، شما نباید همه کارها را یک دفعه انجام دهید. در حین کار کردن سعی کنید از کارتان لذت ببرید.

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما این طور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آن ها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز دوستان شما و همکارانتان خیلی آشفته‌تان کرده‌اند. بنابراین شما ترجیح می‌دهید که برای خود مرزهایی تعیین کرده و زیاد بهشان نزدیک نشوید. اما این عکس العملتان تجربه جدیدی برایتان به همراه خواهد داشت که حس کنجکاویتان فوق‌العاده تحریک خواهد شد و شما نمی‌توانید آن را متوقف کنید. در نهایت شما چه بخواهید چه نخواهید مجبور می‌شوید ایده‌های عجیب خود را دنبال کنید!!

المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

تعبیر: دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هرچه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت این طور بوده. فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.

فال روزانه متولدین مهر

شما در رابطه با کار کردن با دیگران مشتاق پیشرفت و تحول هستید با این حال یکی از دوست جدید یا همسرتان ممکن است پیشنهاد کند که اکنون زمانی برای هردونفرتان است که کاری به میل و روش خودتان انجام بدهید. این پیشنهاد را به عنوان عدم پذیرش تعبیر نکنید؛ این فقط بخشی از یک تغییر در یک رابطه طولانی مدت است. زمانی که شما دوباره تمرکز و شخصیت خود را برقرار کنید برای کارتان مفید تر خواهد بود و می توانید تجارب خود را با یکدیگر تقسیم کنید.

ای هدهد صبا به سبا می‌فرستمت***بنگر که از کجا به کجا می‌فرستمت

حیف است طایری چو تو در خاکدان غم***زین جا به آشیان وفا می‌فرستمت

تعبیر: بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آن ها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانیتان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

فال روزانه متولدین آبان

حتی اگر شما تعطیلات آخر هفته خیلی پرمشغله‌ای داشته باشید، ولی هر روزی که آغاز می‌شود شما جدی‌تر می‌شوید. ممکن است شما توانایی این را نداشته باشید که به همه قرار ملاقات‌های کاریتان برسید و چون نمی‌توانید در تمام جلسات شرکت کنید نگران عکس العمل دیگران هستید. اگر کسی قصد دارد برنامه‌های شما را تغییر دهد او را موفق کنید. در حال حاضر شما بهتر از هرکس دیگری می‌دانید که چه چیزی به نفعتان است.

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر: در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز فروخوردن خشمتان می‌تواند سبب خوشبختی و موفقیتتان شود، اما ناآگاهانه حرف زدن نیز می‌تواند باعث ناراحتی و مشکل شود. با این حال تغییر دادن دیدگاهتان می‌تواند به تبدیل کردن احساسات منفی به مثبت کمکتان کند. بهرام بی باک و ستاره جنگ از کیوان یعنی سیاره بخت شما حمایت می‌کند و شما را قادر می‌سازد که به خاطر موفقیت لذت و خوشی را به تاخیر بیندازید. شما به اهدافتان خواهید رسید، حتی اگر بیش تر از تصور شما طول بکشد. و وقتی این اتفاق افتاد به اندازه کافی برای استراحت کردن و جشن گرفتن زمان دارید.

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.

فال روزانه متولدین دی

شما نسبت به انتخاب کردن دوستانتان خیلی سخت گیر شده اید، اما حالا گرفتن تصمیم بدون استرس وارد کردن به خودتان خیلی راحت تر است. حتی اگر تصمیم گرفتید که وارد فعالیت‌های اجتماعی نشوید، می‌توانید بدون این که به مشکلی بربخورید اشتباهاتتان را جبران کنید. نگران این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند. شما برای دنبال کردن مسیر و هدف زندگی تان به تشویق‌های افراد دیگر نیازی ندارید.

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تعبیر: در کمک و خدمت به دیگران از هیچ چیزی مضایقه نمی کنید. برای دوست خوب جان خود را هم فدا می کنید اما انتظار نداشته باشید دوستانتان هم مثل شما رفتار کنند، زیرا این خصلت شماست. کمی در خدمت دل خودتان باشید و فکری برای درد خودتان بکنید.

فال روزانه متولدین بهمن

مشکلی که شما با آن دست به گریبان هستید این است که زمانی که باید به یک درخواست جواب منفی بدهید، نمی‌توانید این کار را بکنید و هر درخواستی را قبول می‌کنید. این مشکل باعث شده است که نسبت به کارهایی که لازم است به اتمام برسانید بی‌توجه باشید، الان وقت این رسیده که روش خود را تغییر دهید. بهترین کاری که می‌توانید از آن شروع کنید این است که با حقیقت روبرو بشوید.

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را

تعبیر: ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما فکر می‌کنید که هیچ کار اشتباهی انجام نمی‌دهید، اما همین اعتماد بیش از اندازه شما خود دلیلی در رد این موضوع است!! اصلاً نیازی نیست روی نقاط ضعف خود سرپوش بگذارید؛ داشتن اجرا و عملکردی خیره کننده خیلی عالی است، اما فکر نکنید که یک اجرای عالی می‌تواند جانشین واقعیت محض بشود. شما آن قدر عاقل هستید که کارآیی خود را بالا ببرید، اما با پنهان کردن حقیقت از نشان دادن آن فرار نخواهید کرد.

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست

هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

تعبیر: درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هرچند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هرچه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.

آکاایران

t فال روز شنبه 27 آذر 95
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
باداب سورت، زیباترین چشمه جهان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *