مزارع گل لاله، نشانه ای از سرزمین هلند

مزارع گل لاله، نشانه ای از سرزمین هلند
t مزارع گل لاله، نشانه ای از سرزمین هلند

مزارع گل لاله در کشور هلند از جاذبه‌های گردشگری این کشور به شمار می‌آید. هلند با باغ‌های گلی که در سراسر کشور گسترش یافته است، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گل‌های باغی در جهان شناخته می‌شود. مزارع گل لاله در هلند به دلیل زیبایی و تنوع رنگی که ارائه می‌دهند، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کنند.

این مزرعه ها در هلند به طور اصلی در منطقه بولب فلورا واقع شده و از اوایل بهار تا اواخر تابستان فعالیت دارند. لاله‌های نافع و زینتی که در این مزارع کاشته می‌شوند، به عنوان یکی از محصولات صادراتی اصلی هلند شناخته می‌شوند و بازار جهانی را تأمین می‌کنند. تورهای گردشگری به این مزارع، فرصت مناسبی برای آشنایی با فرآیند کاشت و دیدار از زیبایی‌های طبیعی هلند فراهم می‌کنند.

مزارع گل لاله در هلند با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و روش‌های کشاورزی نوین، توانسته‌اند کیفیت بالایی از گل‌های لاله تولید کنند. علاوه بر این، پرورش دهندگان این مزارع به حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از منابع طبیعی توجه ویژه‌ای دارند. این روش‌های پایدار کشاورزی، نقش مهمی در حفظ زمین‌های کشاورزی و حفظ تنوع زیستی دارند.

با توجه به جذابیت و رونق گل‌های لاله در هلند، بسیاری از گردشگران بین‌المللی به این کشور سفر می‌کنند تا این زمین‌های پرورش گل را بازدید کرده و از زیبایی و آرامش آن‌جا لذت ببرند. علاوه بر بازدید از مزارع، بازار گل و گیاهان نیز جذابیت دیدار دارد که گردشگران می‌توانند در آنجا از خرید گل و گیاهان زینتی و نافع برای خود لذت ببرند.بسیاری از تورهای گردشگری و آژانس‌های مسافرتی برنامه‌های متنوعی برای بازدید از این منطقه را ارائه می‌دهند. این برنامه‌ها شامل بازدید از مزارع، آشنایی با فرآیند کاشت و برداشت گل، و گشت و گذار در بازار گل و گیاهان هستند.

آلبرت دروس عکاس هلندی بیش‌تر اوقات در سفرهای عکاسی به سر می‌برد اما در فصل گل‌دهی لاله‌ها سعی می‌کند در هلند باشد تا بتواند از مزارع لاله عکاسی کند هرچند زمان نهایت زیبایی لاله‌ها کمی متغیر است. گاهی لاله‌ها در ماه آوریل گل‌هایشان باز می‌شود، اما بعضی مواقع باید تا ماه می صبر کرد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه در موارد اضطراری از جک ماشین استفاده کنیم؟

2 تا 3 هفته گل دهی لاله ها  با توجه به شرایط  آب و هوایی طول می کشد. او سعی می‌کند عکس‌هایش را پایین‌تر از سطح افق بگیرد و به این ترتیب سهم زیادی از آسمان در عکس هایش دیده می شود. هرچند به نظر می رسد که مزارع لاله همیشه شبیه به هم هستند اما باز هم در شرایط مختلف عکس هایی دیدنی می‌توان گرفت. بعضی از این عکس ها با هواپیماهای بدون سرنشین گرفته شده اند. این مجموعه عکس هایی است که این عکاس در طی چندین سال ثبت کرده است.

مزارع گل لاله

مزارع گل لاله

مزارع گل لاله

لاله های دیدنی.سایت نوجوان ها (2)

لاله های دیدنی.سایت نوجوان ها (9)

لاله های دیدنی.سایت نوجوان ها (5)

لاله های دیدنی.سایت نوجوان ها (1)

لاله های دیدنی.سایت نوجوان ها (8)

لاله های دیدنی.سایت نوجوان ها (7)

لاله های دیدنی.سایت نوجوان ها (10)

 

t مزارع گل لاله، نشانه ای از سرزمین هلند
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *