محمد حسین کُبادی شناگر بزرگ ایرانی

t محمد حسین کُبادی شناگر بزرگ ایرانی

ورزش
محمد حسین کُبادی شناگر بزرگ ایرانی که بیش از 1100 کیلومتر از طول خلیج پارس را شنا کرده پیشنهاد دو میلیارد تومانی اماراتی‌ها را رد کرد… !

محمد حسین کبادی ادامه داد که اماراتی‌ها برای اینکه من این پروژه را در مرز آن‌ها
و به نام جعلی خلیج ع..ر..ب..ی.. ! انجام دهم دو میلیارد تومان وجه نقد بورسیه
تحصیلی تا مقطع دکترا در بهترین دانشگاه‌های دنیا گرین کارد آمریکا و اقامت امارات را پیشنهاد دادند اما بنده قبول نکردم .

(((درود به شرفت)))

این پروژه با نام پروژه ملی شنای طول خلیج فارسبه طول یک‌هزار و صد کیلومتر از ۲۸ آذرماه 1390 از جزیره هرمز آغاز شده و مقصد نهایی نیز اروندکنار در استان خوزستان بود که در 85 روز با تلاش شبانه روزی و از خودگشتگی به پایان رسید . به گفته محمد کبادی کسی که میخواهد خلیج فارس را شنا کند باید اول از خودش عبور کند .

شناگر طول خلیج فارس خاطر نشان کرداین پروژه را با شعار خلیج تا ابد فارس و پیام صلحو انسان دوستی مردم ایران انجام می‌دهیم .

کبادی با بیان اینکه با طی مسیر 1100 کیلومتری رکورد جهانی این رشته را جا به جا کرده‌ گفت: هر چند رکورد قبلی مربوط به یک تیم 200 نفره ایرلندی بوده که ۶۸۰ کیلومتر را طی کرده بودند اما من انفرادی 1100 کیلومتر از خلیج فارس را طی کردم .

rfvc4izyvsslspkuk5r
در حال حاضر با تایید موسسه گینس و سایت بین المللی شنا آبهای آزاد جهان این رکورد به عنوان طولانی ترین و سریعترین رکورد شنای آبهای آزاد جهان در تاریخ بشریت می باشد که توسط این پهلوان و اسطوره وطن پرست صورت گرفته و در ماه نوامبر (2012) در چاپ بعدی کتاب گینس در معرض دید قرار خواهد گرفت).

کبادی با اشاره به تیم ۲۵ نفره این پروژه گفت : در تیم اجرایی روی آب هشت نفر هستیم و هنگام شنا نیز درون محفظه هستم ضمن اینکه روزی ۵ تا ۲۰ کیلومتر نیز شنا می کردم !

محمد کبادی تو در تاریخ ایران زمین ماندگار شدی ! دورد بر تو و زنده باد ایران ! زنده باد خلیج تا ابد فارس 

 

t محمد حسین کُبادی شناگر بزرگ ایرانی
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
داستانک

‫1 نظر ارسال شده در “محمد حسین کُبادی شناگر بزرگ ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *