مرد عنکبوتی مهربان و کمک به کودکان

مرد عنکبوتی
t مرد عنکبوتی مهربان و کمک به کودکان

جوانی به نام ریکی منا در سال 2014 به شدت در فقر به سر می برد و به دنبال کار می گشت، زمدتی بعد شغلی پیدا کرد اما هنوز راضی نبود در همان روزها مادربزرگ مرحومش را در خواب دید که فیلمی از مرد عنکبوتی را با پرژوکتوری قدیمی برایش پخش می کرد در این فیلم مرد عنکبوتی به سمت بیمارستانی می رفت که صدها کودک بیمار در آن تنها مانده بودند.او فهمید که مادر بزرگ می خواهد او زندگی جدیدی شروع کند .  بعد از آن روز او راهش را پیدا کرد.تصمیم کرفت تا به مرد عنکبوتی مهربان تبدیل شود .

زندگی جدید در قالب مرد عنکبوتی مهربان

اوماشینش را فروخت و لباس مرد عنکبوتی خرید. خود راشبیه به مرد عنکبوتی در اورد . به دیدار کودکان  بیمار رفت.  در ابتدا کار آسان نبود . بیمارستان ها به او اجازه ملاقات به بچه ها را نمی دادند . اما او به راحتی از میدان به در نرفت . به مرور که کارش شناخته تر شد ، بیمارستان ها به خوبی از او استقبال می کردند. بچه های بیمار منتظر او بودند که  مرد عنکبوتی مهربان به دیدنشان برود.

بسیاری از کودکان که بیماری های سختی مانند سرطان داشتند با دیدن مرد عنکبوتی امید دوباره به زندگی پیدا می کردند . اما مشکل این جا بود که ریکی برای دیدار با بچه نیاز به پول داشت که برای آن ها هدیه  بخرد. اما او پولی نداشت . بنابراین گروهی خیریه به نام قلب مهربان راه اندازی کرد و این طریق پولها و هدایایی مردم را جمع آوری کرد. مرد عنکبوتی خوش قلب این هدایا را به دست بیماران کوچک می رساند و باعث بهبودی آن ها می شود .او با بچه ها بازی می کند .باآن ها نقاشی می کند .  برایشان کتاب می خواند . به آن ها هدیه می دهد و ….  حالا او  در این سالها به آرامش وسلامتی ده ها هزار نفر کودک ونوجوان کمک کرده است .

 

t مرد عنکبوتی مهربان و کمک به کودکان
4/5 - (1 امتیاز)
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دنیای خیال انگیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *