معرفی بازی ایرانی میر مهنا

t معرفی بازی ایرانی میر مهنا

بازی میر مهنا

بازی میر مهنا یک بازی اول شخص ایرانی است. داستان این بازی در دوره حکومت کریم خان زند رخ می‌ دهد.

دراین دوره کشورهایی همچون هلند و انگلیس با اتحاد یکدیگر کمپانی هند شرقی را تاسیس کردند و برای کسب منافع سودجویانه خود و همچنین سلطه و استعمار بیشتر به بهانهٔ تجارت متوسل به سلاح‌ های گرم و نیروهای نظامی شده و به سمت خلیج فارس و شمال آفریقا حرکت کردند.

در این هنگام که بیگانگان با تسخیر و گرفتن بخشی از جزایر ایران از جمله جزیرهٔ خارک و با چپاول و تجارتی ناعادلانه زندگی را بر مردم این خطه تنگ نموده بودند میرمهنا فرزند میر ناصر والی جزایر جنوبی ایران که از این ظلم به تنگ آمده بود با اندک یاران خود نهضت جنوب را شکل دادند تا دست استعمارگران را از کشور کوتاه کرده و مردم را از فقرو ظلمی که با آن گریبانگیر بودند برهانند.

بازی میر مهنااین بازی در اصل به روایت بخشی از روزهای پایانی زندگی میر مهنا می‌پردازد که بازیکن در آن نقش جوان جنوبی ای را ایفا خواهد کرد که برای نجات خواهرش حنانه با یاران میر مهنا همسو و همراه می‌ شود و همراه با آنها پا به مبارزات دلیرانه می‌ گذارد.

از مشخصه‌ های این بازی ایرانی استفاده از موسیقی کاملا سنتی با گرایش‌های محلی منطقه‌ است که به جذابیت و حس ایرانی بازی افزوده‌است. فضا سازی متنوع و بومی منطقه و طراحی شخصیت‌ها بر اساس داستان و زمان بازی از دیگر مشخصه‌ های بارز بازی میر مهنا است.

بازی مهنا

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بازی آنلاین کارت لباس فوتبال

                                                           منبع : سایت بازی میر مهنا

                                                                                                                                        .

t معرفی بازی ایرانی میر مهنا
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “معرفی بازی ایرانی میر مهنا

  1. sara1213 :

    به جمع ما بپیوندین و در صفحه ی هرچه دل تنگت می خواهد بگو بیایید و هرچه دل تنگتان می خواهد بگویید و با دوستان خود حرف بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *