معرفی سایت موزه طبیعت و حیات وحش ایران در دارآباد تهران

t معرفی سایت موزه طبیعت و حیات وحش ایران در دارآباد تهران

 اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

 

هرچند  که فصل تابستان فصل گردش و مسافرت است اما همه جاهای دنیا و حتی همه جای ایران رانمی شود گشت . اما فضای مجازی امروز به کمک ما آمده است تا از مکان هایی که دوست داریم ببینیم و فعلا نمی توانیم به آن جا برویم ، دیدار کنیم . سایت ها ی موزه ها و مراکز گردشگری فضاهای جالبی هستند که ضمن سرگرمی ، اطلاعات جالبی نیز در اختیار ما می گذارند .

در این بخش به دیدار موزه طبیعت و حیات وحش ایران دارآباد می رویم .

موزه طبیعت و حیات وحش ایران در بخش های متعدد نمایشگر نمونه های زیستی متنوع ایران است و در سالن های آن پنج راسته پستانداران شامل خرگوشها، جوندگان، گوشتخواران، فردسمان، زوج سمان در 13 خانواده در برگیرنده خرگوش، سنجاب، موش، سگ سانان، خرسها، راسو، کفتار، گربه سانان، اسب و الاغ، گوزن، گاوسانان، خوکها و فک ها بیش از 26 گونه از موجودات را به نمایش گذاشته است .
همچنین افزون بر 165 گونه پرنده از مجموع حدود 517 گونه پرنده شناسایی شده در ایران در سالن های موزه به نمایش در آمده است. از نمونه های قابل توجه و کمیابی که به مجموعه جانوری موزه اضافه شده پوست ببر منقرض شده ایران است.
 شما به کمک سایت موزه می توانید بیشتر این حیوانات را ببینید

در سایت این موزه بخش های مختلفی مانند معرفی موزه ، تور مجازی ، پژوهش ، کتابخانه ، گالری تصاویر قرار گرفته است .  بخش تور مجازی بسیار دیدنی است چون شما می توانید به وسیله عکس های پانارومای 360 درجه بخش های مختلف موزه  را ببینید .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
سایت اختصاصی من (قسمت چهارم )

برای ورود به این سایت اینجـــــــــــا را کلیک کنید

 

لینک موزه دار آباد

t معرفی سایت موزه طبیعت و حیات وحش ایران در دارآباد تهران
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *