معرفی کتاب خائن دو جانبه

t معرفی کتاب خائن دو جانبه

 

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

خائن دوجانبه

فردای آن روز دومین قسمت سریال جدید، آقای ناصری بود. زنگ دوم هنر داشتیم. البته نه اینکه به صورت خشک و سنگیِ آقای ناصری خنده نقش بسته باشد. همین که دو روز بود از تنبیه خبری نبود، خودش اتفاق بزرگی بود. برای اولین بار از شروع سال تحصیلی، دفتر نقاشی هایمان را با خودمان آورده بودیم مدرسه. زنگ دوم آقای ناصری روی تخته سیاه با گچ قرمز یک بیت شعر نوشت.

***

«خائن دو جانبه» نام کتابی است که حمید اباذری توسط انتشارات سروش به انتشار درآورده است. کتاب «خائن دو جانبه» حاوی هفت داستان کوتاه در 77 صفحه برای نوجوانان است که به نوعی برگرفته از زمان های کودکی نویسنده است. بیان شیرین و روان کلمات و جملات و همچنین طنز موجود در متن داستان به جذابیت هر چه بیش تر داستان ها کمک کرده است. مقدمه نویسنده در این کتاب بسیار جذاب است و در مورد منطقه خصوصی نویسنده می باشد.

اباذری متولد 1358 نویسنده داستان و اهل آبادان می باشد. وی بیش تر در تالیف داستان کوتاه خود را معرفی نموده است. از جمله داستان های کوتاه وی عبارتند از: “اتاقک شیشه ای نوک صخره”، “بچه‌ی خانم معلم”، “شات آخر”، “حس بد انسان بودن”، “بازی زندگی”، “خانه های وارونه”، “رقص پنهان”، “سرنوشت”، “تخت دو طبقه”، “مسیر تکراری” و” پینوکیوی پدر و مرد عنکبوتی پسر”. اباذری داستان نویسی جوان است و داستان هایش حال و هوای خطه جنوب کشور را دارد. در داستان های او فضای گرم جنوب و خونگرمی مردمان آن خطه به چشم می خورد.

t معرفی کتاب خائن دو جانبه
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
داستان ضرب المثل فارسی؛ هم خدا را می خواهد، هم خرما را

‫1 نظر ارسال شده در “معرفی کتاب خائن دو جانبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *