تست هوش: مقصر خرابی لپ تاپ چه کسی است؟ در ۸ ثانیه جواب را بیابید!

مقصر خرابی لپ تاپ
t تست هوش: مقصر خرابی لپ تاپ چه کسی است؟ در 8 ثانیه جواب را بیابید!

با چالش پیدا کردن مقصر خرابی لپ تاپ در 8 ثانیه از سایت نوجوان ها، میزان هوش خود را آزمایش کنید. یکی از این سه کارمند لپ تاپ لیلی را با ریختن چای خراب کرده است. آیا می توانید مقصر را در 8 ثانیه پیدا کنید؟ همین حالا داستان را بخوانید و هوش خود را بیازمایید!

شما را به تست هوش پیدا کردن مقصر خرابی لپ تاپ در 8 ثانیه دعوت می‌کنیم!

پیدا کردن اشتباه در تصویر به راحتی با چشم قابل تشخیص نیست. حل این گونه بازی های فکری نیاز به تمرکز عالی و توجه زیاد به جزئیات دارد. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

مقصر خرابی لپ تاپ

دختری به نام لیلی در یک کافه با لپ تاپ خود کار می کرد. او هنگام کار یک چای شیر سفارش داد. از محل کارش بلند شد تا به دستشویی برود. وقتی برگشت دید که چای تمام شده و لپ تاپش کار نمی کند. او متوجه شد که ممکن است کسی چای را روی لپ‌تاپ ریخته باشد و آن را تمیز کرده باشد تا شارژ نشود. او بلافاصله این موضوع را به مدیر گزارش داد و همه کارمندان حاضر در آن زمان در کافه احضار شدند.

در آن زمان سه کارمند در کافه حضور داشتند که مدیر از هر کدام از آنها درباره ماجرا پرسید. این سه کارمند باریستا، سرپرست باریستا و سرپرست بودند. در اینجا چیزی است که آنها پاسخ دادند. باریستا گفت که او آنقدر کار داشت که چیزی ندید. رئیس باریستا گفت که متاسفم که لیلی نتوانست از چای او لذت ببرد زیرا باعث خراب شدن لپ تاپ او شده بود. او در حالی که منتظر آمدن پلیس بودند، به او پیشنهاد داد که یک چای دیگر برای او درست کند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
تست هوش: تشخیص فرد چپ دست در 8 ثانیه!

ناظر گفت متاسفم که چای شیری لپ تاپ او را خراب کرده است و ببیند آیا بیمه ای هزینه تعمیر لپ تاپ را پوشش می دهد یا خیر. اکنون باید دریابید که مقصر واقعی در بین این سه کارمند کیست. 8 ثانیه فرصت دارید تا مقصر را پیدا کنید. یک بار دیگر اظهارات آنها را بخوانید و بفهمید چه کسی لپ تاپ را خراب کرده است. پاسخ در اظهارات آنها نهفته است.

عجله کن؛ ساعت در حال حرکت است. سعی کنید منطقی فکر کنید و سعی کنید قبل از تمام شدن زمان مقصر را پیدا کنید. آیا مقصر را پیدا کردی؟ چند ثانیه آخر باقی مانده است.

برای دیدن پاسخ پیدا کردن مقصر خرابی لپ تاپ در 8 ثانیه اسکرول کنید:

پاسخ تست هوش پیدا کردن مقصر خرابی لپ تاپ در 8 ثانیه!

کنجکاو هستید راه حل را بدانید؟ شما را منتظر نمی‌گذاریم. اکنون راه حل پیدا کردن مقصر خرابی لپ تاپ را بررسی کنید!

مقصر خرابی لپ تاپ

اگر به این دسته از مطالب علاقمندید پیشنهاد می کنم بخش پیدا کردن اختلاف تصاویر را هم ببینید.

منبع

t تست هوش: مقصر خرابی لپ تاپ چه کسی است؟ در 8 ثانیه جواب را بیابید!
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *