نرم افزار circle

t نرم افزار circle

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

2

 

شاید تا به حال با نرم افزار های زیادی کار کرده باشید ولی به ندرت پیش آمده که نرم افزاری را شبیه به این نرم افزاردیده باشید. اگر شما بخواهید از اخبار روز دنیا با خبر شوید دیگر نیاز نیست که تلویزیون ببینید یا این که مداوم در سایت های متفاوت جستجو کنید .

این نرم افزار جزء نرم افزار هایی است که روی خطوط اینترنت قرار دارند و به اصطلاح  (online) هستند . بدین صورت که وقتی آن  را نصب می کنید یک سری اخبار را به طور پیش فرض برای شما نمایش می دهد اما اگر بخواهید اخبار را دقیقا با همان موضوعات مورد نظر خود جستجو کنید کافی است که موضوع مورد نظر را از قسمت مربوط به تعیین موضوع انتخاب کنید . سپس یک جستجوی ساده نیاز دارد تا بتوان به راحتی تمامی اخباری را که راجع به موضوع خود می خواهید ، ببینید .

 

3

شاید دانستن این نکته نیز بی اهمیت نباشد که بدانید این نرم افزار قابلیت این را دارد که بتواند اخبار چندین موضوع را هم زمان نمایش دهد. روند کار بدین صورت است که در قسمت تعیین موضوع اخبار یک بخش به نام setting وجود دارد که می توانید این بخش را در قسمت موضوع روی عدد مورد نظر قرار دهید سپس در هر بار جستجو می توانید اخبارهایی را با موضوعات متفاوت ببینید .

1

یکی از کار بردهای دیگر این نرم افزار نمایش اخبار های مشابه به اخبار های شماست. بدین صورت که در کل دنیا جستجو کرده و اگر اتفاقی شبیه به موضوع مورد نظر شما را بیاید نمایش می دهد . هم چنین می توانید از اخبار های پخش شده یک بایگانی برای خود درست کنید . این کار باعث می شود تا بتوانید اخبار مهم روزهای گذشته را همیشه در دسترس داشته باشید علاوه بر این برای خواندن آن ها نیاز به اتصال به اینترنت ندارید.

4از مزیت های دیگر این نرم افزار به اشتراک گذاری اخبار با دوستان است در این نرم افزار می توانید برای خود یک پروفایل تعریف کنید تا بتوانید اطلاعات خود را در آن بنویسید و بخشی وجود دارد که به وسیله آن قادر خواهید بود، دوستان خود را در آن اضافه کنید . در بخش اشتراک گذاری می توانید اخباری را که دوستانتان به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید . مورد دیگری که بسیار مفید است در قسمت گفتگو می توانید در مورد اخبار پخش شده با دوستان خود به گفتگو بنشینید . در قسمت صندوق ورودی می توانید تمامی اخبار هایی راکه دوستانتان جستجو کرده اند و شما آن را درخواست کرده اید ببینید به عبارتی دوستان شما می توانند از بایگانی خود و یا از جستجویی جدیدی که  انجام داده اند مطلب مورد نظر 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
جانوران دست آموز روباتی

را برای شما ارسال کنند .     

 

 

 

 

 

 

 

t نرم افزار circle
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *