نرم افزار UTorrent

t نرم افزار UTorrent

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

uTorrent-nojavanha (2)

تا به حال با نرم افزار های زیادی آشنا شدید و همچنین می دانید که هر یک از آن ها در چه زمینه ای کاربرد دارند. در این مطلب با نرم افزاری آشنا می شوید که با بقیه نرم افزارها تا حدودی متفاوت است.

uTorrent-nojavanha (1)اگر در انجام امور دانلود سر رشته ای داشته باشید مطمئنا با استاندارد تورنت آشنایی دارید. به عبارتی با این استاندارد می توانید چندین فایل را توسط نرم افزار مخصوصی به یک سیستم دیگر منتقل کنید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروف ترین و محبوب ترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد. این نرم افزار به راحتی امکان بارگذاری و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید.

تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها بر روی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود را یافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آن ها را دریافت نمایید. این نرم افزار معمولا در شبکه هایی کار می کند  که همه آن ها کلاینت می باشند و برای رد و بدل کردن اطلاعات میان خود از این استاندارد پیروی می کنند. با توجه به این که به اشتراک گذاری اطلاعات نیاز به یک سری تجهیزات و فضا دارد شاید بتوان گفت که ویندوز به تنهایی با امکانات موجود خود نمی تواند این کار را به درستی انجام دهد. همان طور که بیش تر شما نیز می دانید برای دانلود ساده اطلاعات کافی است از یک دانلود منیجر استفاده کنید تا سرعت شما را چندین برابر کند. در ارسال اطلاعات در سیستم های نظیر به نظیر یعنی سیستم هایی که مشترک از یک سرور استفاده می کنند وجود یک نرم افزار برای دانلود کمک زیادی می کند تا بتوان کار را سریع تر انجام داد و همچنین به دلیل این که فضای کمی برای فایل ها وجود دارد از ورود فایل های بیهوده جلوگیری می کند.

 از ویژگی های این نرم افزار می توان به نکات زیر توجه کرد:

دانلود همزمان چندین File

استفاده از پهنای باند اندک

قابلیت پیکربندی پهنای باند بر اساس زمان

سرعتی منحصر به فرد

باز کردن URL در مرورگر از طریق RSS Releases tab

uTorrent-nojavanha (5)

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
وقتی لپتاپ خیس میشود چه کار کنیم؟

uTorrent-nojavanha (4)

t نرم افزار UTorrent
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *