هتل های شگفت انگیز دنیا

t هتل های شگفت انگیز دنیا

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

به هنگام مسافرت ، معمولا بیشتر به محلی که می خواهیم در آن  اقامت کنیم فکر می کنیم . سفر و استراحت در یک هتل مجلل بسیار خاطره انگیز است . اما هیجان انگیز تر از آن اقامت در هتلی غیر معمول و منحصر به فرد است .هتلی در زیر آب یا بالای درخت تجربه ای است که ممکن است هرگز تکرار نشود.

اقامت در بشکه

این هتل که در هلند واقع است از بشکه های بزرگ نوشیدنی ساخته شده است و در هراتاق دوتخت خواب به همراه سرویس بهداشتی وحمام قرار دارد .

241806

هتلی در زیر دریا

شاید داستان بیست هزار فرسنگ زیر دریا را خوانده باشید و آرزو کرده اید که شما هم بتوانید در زیر آب زندگی کنید هرچند که این داستان فقط یک رمان  تخلیلی است . ولی یک هتل در عمق حدود 7متری زیر دریا کمی از این آرزو را برآورده کرده است .این هتل که در ابتدا یک آزمایشگاه دریایی بوده است در سواحل پورتوریکو مجمع الجزایر کارائیب قرار گرفته است . راه ورودی این هتل از طریق یک استخر است و درهر اتاق امکانات کاملی برای مسافران وجود دارد . 

mal6

هواپیمایی برای استراحت

این هتل که در آفریقای جنوبی واقع شده در حقیقت یک بوئینگ 727 است که امروزه تبدیل به یک هتل مجهز شده است.

727main1

هتل سگی

اینجا اقامتگاهی برای علاقمندان به سگها است این هتل که به شکل مجسمه ای از سگ ساخته شده 12 متر ارتفاع دارد و همه وسایل اتاق ها نیز از وسایل سگ ها الهام گرفته شده است . اتاق خواب این هتل دربخش سر سگ قرار دارد .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
طبیعت دیدنی پرتقال  

dog-bark-inn-lg

یک شب در لوله فاضلاب

این هتل در اتریش واقع شده و اتاق های آن در حقیقت قطعات لوله های فاضلاب است . اگر از یک محیط کاملا بسته و بدون پنجره نمی ترسید این هتل بسیار گرم و راحت است . 

daspark_hotel_1

استراحت در یک زندان قدیمی

هیچ کس دلش نمی خواهد شبی را در زندان به سر ببرد اما این هتل در جنوب استرالیا  روزگاری زندان بوده است و اکنون به هتلی جالب تبدیل شده است .

old-jailint_1250129i

هتلی هنرمندانه

این هتل که در آلمان واقع شده اثری هنری است که هنرمند آلمانی لارنس استروچن آن را طراحی کرده است . طراحی هر اتاق منحصر به فرد ومتفاوت از اتاق های دیگر است  در یک اتاق همه مبلمان به سقف متصل شده است و در اتاقی دیگر طراحی مانند اتاق های قرون وسطی است . این هتل در نوع خود بسیار عجیب وغریب است .

Unusual-Hotel-in-Berlin-005

هتل جادویی

این هتل 4 ستاره که در جنوب شیلی بسیار محبوب است مانند غاری در پشت یک آبشار طراحی شده است مسافران در این هتل 12 اتاقه  علاوه بر استراحت می توانند از قایقرانی ، شنا ، تماشای جنگل های حاره ای نیز بهره ببرند .

magic-mountain

 

t هتل های شگفت انگیز دنیا
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *