تست هوش: پازل چوب کبریت را در ۱۰ ثانیه حل کنید!

پازل چوب کبریت
t تست هوش: پازل چوب کبریت را در 10 ثانیه حل کنید!

با یک چالش دیگر از سایت نوجوان ها، میزان هوش خود را آزمایش کنید. پازل های فکری ابزاری عالی برای آزمایش مهارت های منطقی و تحلیلی هستند. هوش خود را با حل این معمای پازل چوب کبریت در 10 ثانیه بیازمایید!

شما را به تست هوش پازل چوب کبریت دعوت می‌کنیم!

یکی از این معماهای بازی فکری ایجاد امواج در اینترنت است که از خوانندگان خواسته می شود معادله را با حرکت دادن یک چوب کبریت حل کنند. آماده‌اید آزمایش کنید که مغز شما چقدر تیز است؟ شما باید معمای پازل چوب کبریت را در 10 ثانیه حل کنید. شروع کنید!

پازل چوب کبریت

تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا یک معادله ریاضی را نشان می دهد که توسط چوب کبریت تشکیل شده است. معادله نمایش داده شده به صورت زیر است:

8 + 3 = 3

اگر اعداد را جمع کنیم این نادرست است. چالش پیش روی شما این است که چوب های کبریت را طوری بچینید که معادله ریاضی درست شود. اکنون، 10 ثانیه زمان و یک شرط دارید که باید در نظر داشته باشید.

شرط این است:

شما می توانید فقط یک چوب کبریت را حرکت دهید. کلاه فکری خود را بگذارید و ببینید آیا می توانید معما را در 10 ثانیه حل کنید. برای حل این معمای بازی فکری باید بسیار مراقب بود و تصویر را با دقت مطالعه کرد. این یک چالش در سطح متوسط است و افراد با هوش بالا و توجه عالی به جزئیات سریعتر از دیگران معما را حل می کنند.

چند نفر از شما این معما را حل کرده اید؟

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دانلود بازی ماموریت مخفی

عجله کن؛ زمان زیادی باقی نمانده است. دوباره به تصویر نگاه کنید و چوب کبریت را که برای تصحیح معادله باید جابجا شود، مشخص کنید. چند ثانیه آخر باقی مانده است.

سه

دو

یک…

زمان تمام شد.

برای دیدن پاسخ پازل چوب کبریت اسکرول کنید:

پاسخ تست هوش پازل چوب کبریت!

کنجکاو هستید راه حل را بدانید؟ شما را منتظر نمی‌گذاریم. اکنون راه حل پازل چوب کبریت را بررسی کنید!

پازل چوب کبریت

اگر به این دسته از مطالب علاقمندید پیشنهاد می کنم بخش پیدا کردن اختلاف تصاویر را هم ببینید.

t تست هوش: پازل چوب کبریت را در 10 ثانیه حل کنید!
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *