دنیا ازنگاه چشم پرندگان

عکاسی هوایی
t دنیا ازنگاه چشم پرندگان

 عکاس انگلیسی به نام  جیسون هاوکس سعی کرده است دنیا را از نگاه چشم پرندگان ، مشاهده می کنند . او با استفاده از یک هلی کوپتر که در ارتفاع 800 تا 1500 پایی به عکاسی هوایی می پردازد .

نگاه چشم پرندگان

جیسون هاوکس یک عکاس ساکن انگلستان است و در زمینه عکاسی هوایی متخصص است . او تقریباً 25 سال تجربه عکسبرداری هوایی را دارد . سفارش های کاری جیسون، او را به سراسر دنیا می کشد تا برای مشتریان مختلف از جمله شرکت های چند ملیتی ، انتشارات بی بی سی و دیگر انتشارات بزرگ ، عکاسی کند .کارهای او روی جلد نشریاتی مانند نشنال جئوگرافیک نیز منتشر شده است .

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

نگاه چشم پرندگان

اودر مورد خودش و کارهایش چنین می گوید :

من همراه با دوستانم در استودیویی در کاونت گاردن کار می کردم و عادت داشتم آخر هفته به دنبال کارهای جالبی بروم. درطی پروژه ای که دوستانم انجام می دادند سوار هلیکوپتر شدم . مناظری که از 1000 پایی از سطح زمین می دیدم مرا متعجب کرد . به این شکل علاقمند شدم که از منظره های جالب روی زمین عکاسی کنم

اولین کتاب

به دنبال آن تجربه ، در هر پروازی که در تابستان انجام می دادیم در پشت می نشستم و فقط از هر چیزی که فکر می کردم جالب است عکس می گرفتم  بعد از حدود سه ماه ، من نمونه کارهای خوبی داشتم . عکسهایی که از نگاه چشم پرندگان گرفته بودم . عکسها را به مجله ای به نام “عکاسی” دادم که در هشت صفحه منتشر کرد. به دنبال آن ، من آن قدر خوش شانس بودم که اولین کتابم را با سفارش Random House تهیه کردم و از آن پس بیشتر به عکاسی هوایی پرداختم .

نگاه چشم پرندگان

عکاسی هوایی با دیگر شاخه های عکاسی چندان تفاوتی ندارد اما موقع پرواز باید به زمین چشم بدوزید  مهمترین کار این است که بسیار منظم باشید و خیلی سریع کار کنید. ممکن است شما سه ساعت منتظر باشید اما فقط یک کادر خوب ثبت کنید بنابراین شما فقط یک فرصت بسیار کوتاه دارید که می توانید در آن لحظه عکس بگیرید.


عکاسی هوایی؛ نیویورک از آسمان

آشنایی با شاخه های عکاسی ( عکاسی هوایی )

t دنیا ازنگاه چشم پرندگان
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
عکس‌های سیاه و سفید بازی کودکان در تابستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *