پنج فکر خطرناک

t پنج فکر خطرناک

 

ما خیلی وقت ها به فکرهایمان عادت می کنیم ؛ آن قدر که دیگر نمی توانیم در زندگی بیرونی مان چیزی را تغییر بدهیم . اگر می خواهی در زندگی ات موفق باشی ، باید بتوانی فکرهای غلطی که چند نمونه اش را در این یادداشت می بینی تغییر بدهی .

روانشناسی

* زندگی قرار است آسان باشد

چیزهای باارزش در زندگی آسان به دست نمی آیند . برای رسیدن به چیزهای مورد علاقه ات باید با مشکلات رو در رو شوی و همه ی توانت را به کار گیری . این طوری به مرور زمان قوی و قوی تر خواهی شد .

blame-روانشناسی

* سرزنش کردن دیگران ساده تر است

خیلی از ما فقط مسئولیت کارهای خوب و نتایج مثبت و در یک کلمه « افتخارات » زندگی مان را بر عهده می گیریم ، اما وقتی نوبت به اشتباه ها می رسد ، همیشه کس دیگری مقصر است ! مثل دانش آموزی که نمره ی بد خود را به گردن معلم بد یا سوال های غیر منصفانه می اندازد !

یادت باشد که برای بزرگ شدن باید مسئولیت کامل همه ی کارها و نتایج کارهایت را بپذیری ؛ هم موفقیت ها و هم شکست ها .

* راه های اشتباه را دنبال کن

شکست های ناشی از اشتباه های گذشته ات را با ادامه دادن و تکرارشان کوچک نشان نده . نمی توانی هر بار همان کار قبل را انجام بدهی و انتظار نتیجه ای متفاوت داشته باشی . اگر دفعه ی قبل ، جواب مناسبی نگرفته ای ، احتمالا این بار هم تغییر قابل توجهی نخواهی دید .

* دیگر برای من خیلی دیر است

زندگی درباره ی یادگیری از گذشته و استفاده ی مناسب از شانس ها و فرصت های آینده است . سعی کن بر زمان حال تمرکز کنی و بهترین تصمیم را برای همین لحظه بگیری . یادت باشد که ماهی را هر وقت از آب بگیری ، تازه است .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چطور میتونیم آدمای اطرافمون رو بهتر بشناسیم؟

روانشناسی

* همیشه همین آش و همین کاسه

مسیر زندگی ات را با مقصدش اشتباه نگیر . اگر امروز هوا طوفانی و نا آرام است ، معنی اش این نیست که تو هیچ وقت رنگ آفتاب را نخواهی دید . صبور باش و یادت باشد هر قدر هم که طول بکشد ، رسیدن به شادی و آرامش ، ارزش صبر کردن دارد . تو از طریق انتخاب هایی که در زندگی می کنی ، سرنوشت خود را تعیین می کنی ، عجله نداشته باش که خیلی زود به مقصد برسی ، در عوض سعی کن یادت باشد که مقصدت کجاست و به کجا می روی .

                                                                                                                  منبع : همشهری

t پنج فکر خطرناک
امتیاز به این نوشته

‫9 نظر ارسال شده در “پنج فکر خطرناک

  1. saba t.n :

    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی:*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *