تست هوش: پیدا کردن اشتباه در تصویر در ۴ ثانیه!

پیدا کردن اشتباه در تصویر
t تست هوش: پیدا کردن اشتباه در تصویر در 4 ثانیه!

با چالش پیدا کردن اشتباه در تصویر در 4 ثانیه از سایت نوجوان ها، میزان هوش خود را آزمایش کنید. اشتباهی در تصویر وجود دارد که فقط افرادی که ذهنشان سریعتر از یک ابرکامپیوتر است می توانند در 4 ثانیه آن را پیدا کنند. آیا شما یکی از آنها هستید؟

شما را به تست هوش پیدا کردن اشتباه در تصویر دعوت می‌کنیم!

پیدا کردن اشتباه در تصویر به راحتی با چشم قابل تشخیص نیست. حل این گونه بازی های فکری نیاز به تمرکز عالی و توجه زیاد به جزئیات دارد. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

پیدا کردن اشتباه در تصویر

در تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا، پسری را می بینید که مشغول طراحی است. همچنین سه کتاب، یک قاب عکس و یک فنجان قهوه با دو کوکی قابل مشاهده است. یک اشتباه در این تصویر وجود دارد که باید در عرض 4 ثانیه آن را پیدا کنید تا چالش را با موفقیت انجام دهید. زمان شما از الان شروع می شود!

کار آسانی نخواهد بود، اما خوانندگان ما در حل مشکلات سخت سرآمد هستند. فقط تیزترین جفت چشم ها می توانند اشتباه را در تصویر به سرعت تشخیص دهند. تصویر را با دقت تماشا کنید و ببینید آیا می توانید اشتباه را در تصویر در محدوده زمانی پیدا کنید. این فعالیت ها مناطقی از مغز را تحریک می کنند که مسئول حافظه و تفکر انتقادی هستند.

می توانید این چالش را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا ببینید چه کسی آن را سریعتر حل می کند. آیا اشتباه را پیدا کرده اید؟ عجله کن؛ زمان در حال اتمام است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
تست هوش: 3 گربه مخفی شده بین پنگوئن ها را در 39 ثانیه پیدا کنید!

یک بار دیگر با دقت به تصویر نگاه کنید و ببینید آیا چیزی توجه شما را جلب می کند یا خیر.

و…

زمان به پایان رسیده است.

برای دیدن پاسخ پیدا کردن اشتباه در تصویر اسکرول کنید:

پاسخ تست هوش پیدا کردن اشتباه در تصویر در 4 ثانیه!

کنجکاو هستید راه حل را بدانید؟ شما را منتظر نمی‌گذاریم. اکنون راه حل پیدا کردن اشتباه در تصویر در 4 ثانیه را بررسی کنید!

پیدا کردن اشتباه در تصویر

اگر به این دسته از مطالب علاقمندید پیشنهاد می کنم بخش پیدا کردن اختلاف تصاویر را هم ببینید.

منبع

t تست هوش: پیدا کردن اشتباه در تصویر در 4 ثانیه!
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *