چالش: پیدا کردن ۳ تفاوت در ۹ ثانیه!

پیدا کردن 3 تفاوت در 9 ثانیه
t چالش: پیدا کردن 3 تفاوت در 9 ثانیه!

به چالش هیجان انگیز پیدا کردن 3 تفاوت در 9 ثانیه بین دو تصویر خوش آمدید! 3 تفاوت بین دو عکس زیر وجود دارد و فقط اعجوبه‌ها می توانند این تفاوت ها را در 9 ثانیه تشخیص دهند. اکنون سطح هوش و مهارت های مشاهده خود را با پیدا کردن 3 تفاوت در 9 ثانیه آزمایش کنید.

پیدا کردن 3 تفاوت در 9 ثانیه بین دو تصویر

وقت آن است که مهارت های مشاهده ای خود را آزمایش کنید و تفاوت های ظریفی را که در این جفت ها پنهان است کشف کنید. اگرچه ممکن است این دو تصویر یکسان به نظر برسند، اما تفاوت هایی بین آنها وجود دارد و این وظیفه شماست که تفاوت بین این دو عکس را تشخیص دهید.

با دقت به تصاویر نگاه کنید:

3 تفاوت در 9 ثانیه

تصویر نشان داده شده در بالا یک بشقاب غذا شامل استیک، پنکیک، تخم مرغ، کلم بروکلی، کاهو، برش های گوجه فرنگی و میوه های خشک را نشان می دهد. این دو تصویر در نگاه اول تقریباً یکسان به نظر می رسند. اما با بررسی دقیق تر، می توانید متوجه شوید که هر دو تصویر کاملاً مشابه نیستند. 3 تفاوت وجود دارد و برای حل این چالش باید آن تفاوت ها را در 9 ثانیه تشخیص دهید.

برخی از تفاوت ها به راحتی قابل تشخیص هستند، در حالی که برخی دیگر دشوار خواهند بود. تصویر را به دقت بررسی کنید و تفاوت هایی را که با آنها برخورد کردید یادداشت کنید. مطالعات نشان می دهد که درگیر شدن در چنین فعالیت هایی، مناطقی از مغز که مسئول تمرکز و حافظه هستند را تحریک می کند. بنابراین، انجام این فعالیت ها به طور منظم منجر به افزایش تمرکز و حفظ حافظه بهتر می شود.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چالش: 10 تفاوت در 21 ثانیه بین دو تصویر پیدا کنید!

تا حالا چند تا تفاوت دیدی؟

عجله کن؛ زمان در حال اتمام است.

تصویر را با دقت مطالعه کنید؛ هنگامی که شروع به توجه کنید، تفاوت ها به راحتی قابل تشخیص می شوند.

و….

زمان به پایان رسیده است.

برای دیدن پاسخ پیدا کردن 3 تفاوت در 9 ثانیه بین دو تصویر اسکرول کنید:

پاسخ پیدا کردن 3 تفاوت در 9 ثانیه بین دو تصویر:

این چالش اختلاف تصاویر از شما می خواست که به پیدا کردن 3 تفاوت در 9 ثانیه بین این دو تصویر بپردازید. تفاوت ها به شرح زیر است:

پیدا کردن 3 تفاوت در 9 ثانیه

ادعاها نشان می دهد که تنها افرادی که سطح هوشی بالایی دارند می توانند به پیدا کردن 3 تفاوت در 9 ثانیه بین دو تصویر بپردازند. ما با اضافه کردن یک تایمر 9 ثانیه ای این پازل را کمی سرگرم کننده تر کرده ایم. به اصلاح مهارت های خود ادامه دهید و به یاد داشته باشید که از این نمونه چالش ها لذت ببرید!

آیا برای شما این فعالیت نقطه تفاوت لذت بخش بود؟ اگر به این دسته از مطالب علاقمندید پیشنهاد می کنم بخش پیدا کردن اختلاف تصاویر را هم ببینید.

t چالش: پیدا کردن 3 تفاوت در 9 ثانیه!
2.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *