چگونه از بازی خود فیلم تهیه کنیم؟ (۴)

t چگونه از بازی خود فیلم تهیه کنیم؟ (۴)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

 

قسمت چهارم: ضبط بازی ها از طریق گوشی های هوشمند   

فیلم برداری با گوشی های هوشمند

بسیار خوب این روش شاید کمی سخت به نظر برسه ولی بسیار راحت تر و بدون محدویت برای فیلم برداری از بازی های شما است. در این روش شما به یک سه پایه، یک نگه دارنده گوشی ( سر مونوپاد) و گوشی با کیفیت و حجم حافظه مناسب دارید. البته این کار هم سختی های خودش را دارد. به عنوان مثال باید در موقعیت مناسب باشید که نور در صفحه تلویزیون نباشد یا سر و صدای بیش از حد نباشد تا یک گیم پلی بسیار زیبا به وجود آید. 

ضبط بازی از گوشی هوشمند.سایت نوجوان ها (6)

بعد از این که دوربین و سه پایه را وصل باید دوربین را طوری تنظیم کنید که فضای اضافی نداشته باشد. یعنی اندازه فیلم برداری به اندازه صفحه تلویزیون باشد نه بیش تر نه کم تر. 

ضبط بازی از گوشی هوشمند.سایت نوجوان ها (5)

در دوربین های دیجیتال گوشی، به علت کوچک بودن  لنز دوربین تمام کیفیت را به اندازه اصلی گذاشته اند، بهتر است از زوم کردن گوشی بر روی صفحه تلویزیون خودداری کنید، اگر می خواهید کیفیت مطلوبی را از فیلم برداری داشته باشید به صورت نرمال با عقب یا جلو بردن سه پایه، دوربین را تنظیم کنید. 

ضبط بازی از گوشی هوشمند.سایت نوجوان ها (1)

در روش بالا اگر از دوربین های دیجیتالی فیلم برداری  استفاده می کنید می توانید با وصل کردن کابل به تلویزیون و دوربین از صدای با کیفیت استفاده کنید اما تمام این دوربین ها این قابلیت را ندارند، روش بهتری هم وجود دارد که میکروفن گوشی به تلویزیون نزدیک تر باشد و تلویزیون صدای بلندی داشته باشد. 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
این دستبند حضور افراد مزاحم در اطراف شما را تشخیص می دهد!

ضبط بازی از گوشی هوشمند.سایت نوجوان ها (2)

برای کیفیت بهتر تمام اتاق را تاریک و چراغ ها را خاموش کنید تا فقط نور صفحه مانیتور باشد. 

ضبط بازی از گوشی هوشمند.سایت نوجوان ها (3)

راحت بنشینید و بازی کنید. برای این که راحت تمام تمرکز شما به بازی باشد شما می توانید کنار دوربین بنشینید و بازی کنید ولی طوری بنشیند که هم بتوانید بازی و هم صفحه گوشی را ببینید. 

ضبط بازی از گوشی هوشمند.سایت نوجوان ها (4)

وقتی که ضبط فیلم تمام شد، آن را به کامپیوتر منتقل کنید و روی آن تغییراتی مانند حذف قسمت های خراب شده حین فیلم برداری یا اضافه کردن افکت های مورد نیاز و از این قبیل کارها ایجاد کنید، بعد از تمام شدن تغییرات می توانید آن را در فضای مجازی بارگذاری کنید یا در گوشی خود به دوستان خود نشان دهید.

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت، لطفا آن را لایک کنید. 

t چگونه از بازی خود فیلم تهیه کنیم؟ (۴)
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *