چگونه از موس کامپیوترهای اپل استفاده کنیم؟

t چگونه از موس کامپیوترهای اپل استفاده کنیم؟

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

معمولا به موس های شرکت اپل موس های جادویی می گویند، به این علت که این موس ها هیچ دکمه ای شبیه به موس های معمولی ندارند و به قول معروف لمسی هستند! این موس ها موس های بسیار خوبی هستند اما برای کسانی که با موس های معمولی کار کرده اند ، کار کردن با این موس شاید یکم سخت و عجیب به نظر برسد. 

موس کامپیوتر.سایت نوجوان ها (1)

در قدم بعد، باطری های موس را در موس قرار دهید و سعی کنید که از باطری های قوی استفاده کنید، بعد از این که موس روشن شد دانگل موس خود را به کامپیوتر وصل کنید. 

موس کامپیوتر.سایت نوجوان ها (2)

بعد از این که موس خود را وصل کردید نوبت به کار کردن به آن می رسد، همان طور که می دانید بر روی موس باید کلیک کنید که بتوانید بر روی چیزی وارد شوید یا آن را به اطراف بکشید. برای این کار کافیست بر روی وسط موس یک بار ضربه بزنید تا کار کلیک را برای شما انجام دهد. 

موس کامپیوتر.سایت نوجوان ها (3)

برای کشیدن موس به اطراف فقط کافیست انگشت خود را به بالا یا پایین یا اطراف بکشید تا موس به اطراف کشیده شود و برای بالا بردن یا پایین آوردن صفحه انگشت خود را به صورت دورانی بر روی موس بکشید. 

موس کامپیوتر.سایت نوجوان ها (4)

در صفحات وب یا برنامه های دیگر که هستید می توانید با دو انگشت به راست یا چپ بکشید تا به صفحه بعد یا قبل بروید. این قابلیت ها شبیه به تاچ پدهای لپ تاپ هست. 

موس کامپیوتر.سایت نوجوان ها (5)

و قابلیت آخر با گرفتن دکمه کنترل و کشیدن انگشت خود به بالا می توانید صفحه خود را زوم کنید یا به حالت اصلی خود برگردانید. 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چرا رباتها؟

موس کامپیوتر.سایت نوجوان ها (6)

و در آخر این ها چند نمونه از قابلیت های منحصر به فرد موس اپل بودند، موس اپل یکی از بهترین محصولات شرکت اپل هست و ناگفته نماند که این موس ها بسیار گران قیمت هستند.

 

t چگونه از موس کامپیوترهای اپل استفاده کنیم؟
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *