چگونه با دوربین های هوشمند کنون عکاسی کنیم؟ (۱)

دوربین کنون
t چگونه با دوربین های هوشمند کنون عکاسی کنیم؟ (۱)

بسیاری از دوربین های دیجیتال کنون به عنوان مثال IXUS یک حالت ویژه برای عکس برداری به نام Smart Shutter دارند که به معنی شاتر هوشمند است که در این حالت، دوربین کنون به جای فردی که با فشار دادن دکمه شاتر به صورت دستی اقدام به عکس گرفتن می کند، عملیات عکاسی را کنترل می کند. در این صورت عکس از سه راه مختلف از طریق یک لبخند یا یک چشمک و یک چهره اضافی گرفته می شود. این ویژگی بسیار برای جاهایی مانند عکس گروهی با عکس گرفتن از یک نوزاد مفید است چرا که می توان با یک لبخند یا یک اقدام بدون این که کسی به دوربین کاری داشته باشد عکس گرفته شود.

عکاسی خودکار به وسیله لبخند

در ابتدا دوربین خود را روشن کنید، بر روی دکمه خاموش و روشن کلیک کنید تا دوربین روشن شود.

دوربین کنون

بعد از این که دوربین را روشن کردید به قسمت تنظیمات بروید و گزینه Smart Shutter را انتخاب کنید.

دوربین کنون

حالت تشخیص لبخند را انتخاب کنید. حالت شاتر هوشمند دوربین دارای سه حالت تشخیص لبخند، شمارش معکوس و تایمر برای چهره جدید است. این را می توان با فشار دادن دکمه DISP در دکمه دایره ای در پشت دوربین تغییر داد. این دکمه را یک بار فشار دهید و اولین نماد برای لبخند را انتخاب کنید. دوربین شما در حال حاضر در حالت تشخیص لبخند است.

دوربین کنون

می توانید تنظیم کنید که چند عکس پشت سر هم بگیرد تا بهترین عکس را به شما تحویل بدهد. معمولا از 1 تا 10 عکس می تواند بگیرد و برای شما آن ها را آماده کند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
زنی که دل و جرأت عکاسی از همه جا را داشت

دوربین کنون

تنظیمات را ذخیره و اعمال کنید. برای این کار از دکمه وسط FUNC SET استفاده کنید تا تنظیمات مورد نظر اعمال شود.

دوربین کنون

جلوی دوربین بیایید و لبخند بزنید. برای گرفتن عکس فقط نیاز است یک لبخند بزنید طوری که دندان های شما کمی معلوم شود و دوربین به صورت خودکار عکس را می گیرد.

دوربین کنون

و در آخر عکس شما به صورت خودکار گرفته می شود. میتوانید با استفاده از دوربین عکس خود را ببینید و هرکدام که دلتان خواست پاک کنید یا به اشتراک بگذارید.

دوربین کنون

اختصاصی نشریه‌ی اینترنتی نوجوان‌ها

t چگونه با دوربین های هوشمند کنون عکاسی کنیم؟ (۱)
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *