شیوه هایی برای تزئین دسته گل (فیلم)

تزئین دسته گل
t شیوه هایی برای تزئین دسته گل (فیلم)

در این مطلب می خواهیم آموزش تزئین دسته گل باکاغذ کادو را به شما اموزش دهیم. دسته گل، بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید برای دوستانتان ببرید. اما دسته گلی را که می‌خواهید به کسی هدیه بدهید، بهتر است به زیبایی آراسته شده باشد؛ زیرا جلوه‌ی زیباتری دارد. اگر تمایل دارید خودتان  تزیین دسته گل را انجام دهید؛ با این بخش آموزشی همراه شوید تا تزیین دسته گل را بیاموزید.

یک برگه کادوی کاغذی یا پلاستیکی انتخاب کنید. این کار به سلیقه‌ی شما بستگی دارد. در بعضی از مواقع شما دوست دارید به صورت سنتی گل‌تان را تزئین کنید، پس می‌توانید از کاغذ کاهی استفاده کنید. اگر سلیقه‌‌ی مدرن دارید می‌توانید از کاغذ کادوی پلاستیکی یا کاغذ رنگی استفاده کنید.

روش اول تزئین دسته گل

تزیین دسته گل

۱- گل‌ها را وسط کاغذ بگذارید و وسط ساقه‌ی آن‌ها را با یک کش ببندید. این کار کمک می‌کند که گل‌ها منظم‌تر به نظر برسد و پیچیدن آن راحت‌تر شود. کش را چند دور به دور ساقه بپیچید تا ساقه‌ها محکم شوند.

۲- در قدم بعد دو لبه‌ی کاغذ خود را از وسط به روی هم تا کنید تا به صورت یک مثلث بزرگ تبدیل شود. گل را وسط کاغذ قرار بدهید.

۳- یک طرف کاغذ را به سمت چپ برگردانید و طرف دیگر کاغذ را به سمت دیگر برگردانید، به نحوی که کاغذ کامل دور گل را گرفته باشد.

۴- بالای کاغذ و دور گل را چسب بزنید تا کاغذ از هم باز نشود. در آخر، پایین کاغذ را با پاپیونی که با روبان رنگی درست کرده‌اید، تزیین کنید و از خلاقیت خود لذت ببرید.

روش دوم تزئین دسته گل

تزیین دسته گل

یک کاغذ رنگی بسته به سلیقه‌ی خودتان انتخاب کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
تابلو آینه دکور شده با پوست تخم مرغ و رنگ آکرلیک

۱- گل‌ها را در یک دسته قرار بدهید و ساقه‌های آن‌ها را کمی با قیچی کوتاه کنید. ساقه‌ها را با هم یکی کنید. برای این‌که بتوانید آن‌ها را دسته کنید، مانند روش قبل با یک کش، همه‌ی آن‌ها را به هم ببندید.

۲- کاغذ کادو را به صورت مورب (گوشه‌ی کاغذ به سمت بالا باشد) بر روی زمین پهن کنید و گل را وسط کاغذ بگذارید.

۳-مانند روش قبل دو طرف کاغذ را به آرامی و محکم به اطراف گل بپوشانید.

۴- در این روش به علت این‌که می‌خواهیم ساقه‌ی گل مشخص نباشد، باقی‌مانده‌ی کاغذ را از پایین به بالا جمع کنید.

۵- و در آخر روبان رنگی را به دور کاغذ کادو بپیچید و به هر کس که دوست دارید هدیه کنید.

نویسنده: امیرحسین رادفر

t شیوه هایی برای تزئین دسته گل (فیلم)
4.9/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *