کاردستی ابر کوچولو برای یک کوسن زیبا

کاردستی ابر کوچولو برای یک کوسن زیبا
t کاردستی ابر کوچولو برای یک کوسن زیبا

کاردستی ابر کوچولو می تواند برای شما یک کوسن نرم و ناز بشود که شب ها در کنار تخت خودبگذارید و همراه آن خواب های رویایی ببنید

وسایل لازم  کاردستی ابر کوچولو

نمد
سوزن و نخ
قیچی

شیوه کار

برای ساختن کاردستی ابر کوچولو  و زیبا الگو یک تکه ابر را روی کاغذ بکشید، سپس دور آن را قیچی کنید و الگو را روی نمد قرار دهید. سپس از این الگو 2عدد برش بزنید . هرکدام از طرحهای الگو صورت ابر کوچولو  را که مایل بودید از آن پرینتی تهیه کنید و روی نمد قرار دهید.

مقداری کاربن زیر الگو بگذارید و دور چشمها و دهان ابر کوچولو را که روی الگو است با خودکار خط بکشید به این ترتیب خطوط الگو روی نمد نقش می بندد و برای دوخت آماده می شود. سپس جای چشمها و دهان ابرک را با نخ دمسه گلدوزی کنید.

همچنین می توانید به جای گلدوزی از مرواریدهای تزیینی به جای چشمها استفاده کنید و دهان را گلدوزی کنید. یا الگوی چشمها را روی مقداری نمد سیاه برش بزنید و در جای مخصوص بچسبانید و دهان را گلدوزی کنید. پس از اتمام دوخت طرح صورت ابرک دو لایه نمد را روی هم قرار دهید و دور آن را با سردوزهای بزرگ بدوزید . حتی می توانید از نخ رنگ مخالف نیز استفاده کنید. در پایان بدن ابر کوچولو را با مقداری الیاف ویسکوز پر کنید و انتهای دو لایه بدن را به هم بدوزید و از کاردستی زیبای خود لذت ببرید.

کاردستی ابر کوچولو

کاردستی ابر کوچولو

پس از ساخت  کاردستی ابر کوچولو از آن عکس بگیرید و آن را برای نشریه ارسال کنید تا با نام خودتان برای دوستانتان به نمایش گذاشته شود.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ورزش نوجوانان و اثر مثبت بر رشد آن ها

کاردستی ابرهای توری

t کاردستی ابر کوچولو برای یک کوسن زیبا
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *