کاردستی بره ی ناقلا

کاردستی بره ی ناقلا
t کاردستی بره ی ناقلا

کاردستی بره ناقلا را با وسایل بسیار ساده ای می توانید بسازید

وسایل لازم کاردستی بره ی ناقلا:

مقداری روزنامه

کاموای سفید پُرز دار

یک عدد شاه بلوط

4 عدد خلال دندان

4 عدد مهره چوبی

چسب

شیوه ی ساخت:

گام اول : برای ساخت بدن بره  ناقلا , روزنامه را در دست مچاله کنید تا گلوله شود . سپس کاموا را دور آن بپیچید تا روزنامه زیر لایه های کاموا پوشانده شود.

کاردستی بره ی ناقلا

گام دوم : برای ساخت پاهای بره , نوک هر خلال دندان را به چسب آغشته کرده و یک مهره چوبی به آن بچسبانید . سپس انتهای خلال را در زیر بدن بره که با کاموا درست کردید فرو کنید این کار را در چهار سمت بدن انجام دهید تا کاردستیتان به راحتی  بتواند  روی پاهای خود بایستد.

کاردستی بره ی ناقلا

کاردستی بره

گام سوم : برای ساخت سر بره می توانید از یک شاه بلوط استفاده کنید و از ته آن  برای کلاه بره استفاده کنید . چشم های بره را روی یک کاغذ نقاشی کرده سپس با قیچی آن را بچینید و در دو سمت سر حیوان بچسبانید . از پارچه سفید دو بیضی  برای گوش ها برش بزنید و در قسمت زیر کلاه مانند تصویر بچسبانید.

کاردستی بره ناقلا

گام چهارم : سربره را پس از این که چسب هایش خشک شد به قسمت تنه وصل کنید . برای زیبا تر شدن کاردستی از لوازم تزیینی مثل یک گل کوچک یا مقداری کاموای رنگی به عنوان شال گردن می توانید استفاده کنید همچنین برای دم بره مقدار کاموا را دایره وار گرد هم بچسبانید و در قسمت تنه و پشت کاردستی بچسبانید و از کاردستی خود لذت ببرید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی گوی تزیینی

کاردستی بره

کاردستی بره

کار دستی بره

کاردستی بره

t کاردستی بره ی ناقلا
2/5 - (1 امتیاز)

‫1 نظر ارسال شده در “کاردستی بره ی ناقلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *