کاردستی بشقاب دکمه ای

t کاردستی بشقاب دکمه ای

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها 

بشقاب

وسایل مورد نیاز 

بادکنک

دکمه های رنگی

چسب چوب

شیوه ساخت

بادکنک را تا حد دلخواه باد کنید و در آن را با مقداری نخ محکم ببندید. آن را روی دهانه لیوانی قرار دهید تا کار بر روی بدنه بادکنک آسان تر باشد.

قسمت بالای بدنه بادکنک را به چسب چوب آغشته کنید به صورت نامنظم و دلخواه، بهتر است از چسب چوبی استفاده کنید که بعد از خشک شدن کاملا شفاف و بی رنگ باشد. اجازه دهید تا کمی خشک شود. مرحله دوم مجددا همان قسمت را چسب چوب بمالید و در این مرحله دکمه های رنگی را به صورتی که مورد نظرتان است مثلا چهار گوش یا دایره کنار هم روی چسب چوب بچینید. اجازه دهید تا کمی خشک شوند و دکمه ها در جای خود ثابت شوند . توجه داشته باشید چسب را رقیق نکنید و از چسب چوب بدون آب استفاده کنید. روی دکمه ها یک لایه دیگر چسب چوب بمالید و سعی کنیدفضا های خالی را با چسب پر کنید. سپس آن را در جایی ثابت قرار داده تا خشک شود. پس از آن کافیست بادکنک را ترکانده و از دکمه ها جدا کنید. ظرف تزیینی شما آماده است. به جای بادکنک شما می توانید از کاغذ آلومنیوم ضخیم نیز استفاده کنید آن را به شکل دلخواه حالت دهید و به صورت کاسه داخل آن را چسب چوب بزنید و دکمه ها را بچسبانید پس از خشک شدن آلومنیوم را جدا کنید. دقت داشته باشید اگر ظرفتان کاملا خشک نشده باشد دکمه ها روی هم قرار نمی گیرد و شکل ظرف از بین خواهد رفت. پس نکته اول چند مرحله چسب چوب را روی دکمه ها بکشید و نکته دوم اجازه دهید تا ظرف کاملا خشک شود.

بشقاب 1

بشقاب 2

پیشنهاد  می کنیم از دست ساز های خودتان با گوشی همراهتان عکس بگیرید و برای سایت ارسال کنید تا برای دوستانتان و با نام خودتان به نمایش گذاشته شود.

بشقاب3

 

t کاردستی بشقاب دکمه ای
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی با شلوار جین کیف بسازید

‫2 نظر ارسال شده در “کاردستی بشقاب دکمه ای

  1. مائده :

    من درست کردم خیلی خوب در اومد بعدش دیدم یه گونی پر از دگمه تو زیر زمین هست از این کاسه ها یه عالمه درست کردم و فروختم.مر۳۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *