آموزش ساخت جعبه کادویی با الگو

کاردستی جعبه کادو
t آموزش ساخت جعبه کادویی با الگو

اگر قصد دارید هدیه ای به دوستانتان بدهید بهتر است به جای خرید جعبه کادویی خودتان آن رابسازید . کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

شیوه‌ی کار برای ساخت جعبه کادویی

برای ساخت جعبه کادویی ابتدا از الگوی زیر یک پرینت تهیه کنید. دور طرح را برش بزنید. سپس الگو را روی مقوای رنگی قرار داده و دور آن را با خودکار یا مداد خط بکشید.

آموزش ساخت جعبه کادویی با الگو

سپس با استفاده از کاربن قسمت های نقطه چین شده داخلی را روی مقوا چاپ کنید. پس از آن دور الگو را با دقت و ظرافت برش بزنید و تمام نقطه چین های داخل الگو را به یک طرف خم کرده و با ناخن خط بیندازید. دقت داشته باشید که خم کردن مقوا را با دقت انجام دهید زیرا مقوا بر خلاف کاغذ با اولین تا خوردن دیگر قابل برگشت نیست.

پس در زمان استفاده از کاربن و چاپ نقطه چین ها کاملا دقت کنید که دقیقا نقطه چین ها در جای خود چاپ شود تا هنگام تا زدن با مشکل مواجه نشوید. مرحله پایانی کار جعبه زیبای شما، چسباندن کناره های جعبه به یکدیگر است.

زائده هایی که در سمت چپ هر ضلع این چند ضلعی کشیده شده است، برای همین کار است. پس به آرامی آن ها را به طرف داخل تا بزنید و هر گوشه را به قسمت کناره با چسب بچسبانید. کمی صبر کنید تا  چسب ها کاملا خشک شود.

دقت کنید در راس هر ضلع یک نیم دایره کوچک می بینید. این نیم دایره ها در انتها که روی هم قرار گیرد، طرح یک گل نیلوفر را ایجاد خواهند کرد. با ساخت این جعبه از میهمانی رفتن و کادو به بهترین دوستتان لذت ببرید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی جا مدادی

آموزش ساخت جعبه کادویی با الگو

 

t آموزش ساخت جعبه کادویی با الگو
1.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *