کاردستی جغد نگهدارنده کنترل ها

کاردستی جغد نگهدارنده کنترل ها
t کاردستی جغد نگهدارنده کنترل ها

کاردستی جغد

ساختن وسیله‌ای برای نگهداری انواع کنترل‌های راه دور وسایل الکترونیکی علاوه بر این‌که دیگر لازم نیست دنبال تک تک آن‌ها بگردیم، محافظی برای نگهداری از ضربه خوردن کنترل‌ها خواهد بود. با ما همراه باشید تا ساخت کاردستی جغد نگهدارنده کنترل ها را به شما آموزش دهیم.

وسایل لازم کاردستی جغد 

پارچه های رنگی
سوزن و نخ و چرخ خیاطی
کاغذ الگو
قیچی

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

شیوه‌ی کار

برای آغاز کار از الگوی قسمت‌های مختلف بدن جغد پرینتی تهیه کنید. سپس با شماره گذاری قسمت‌های بدن جغد (بال ها، چشم، بدن و..) را مشخص کنید تا پس از جداسازی قطعات دچار سردرگمی نشوید.ابتدا دو الگوی بدون خط از تمام بدن جغد روی پارچه برش بزنید. سپس قطعات بال‌ها، چشم‌ها و پاهای جغد را با رنگ‌های متفاوت از پارچه جدا کنید.

کاردستی جغد نگهدارنده کنترل ها | کاردستی خلاقانه

یک لایه از الگوی اصلی بدن جغد را روی سطح صاف پهن کنید. سپس ابتدا چشم‌ها و نوک پرنده را در جای مناسب قرار دهید و با سنجاق ته گرد ثابت کنید و دور هر سه قسمت را با چرخ مخصوص سر دوزی کنید.

اگر مایل هستید که جغد شما پا داشته باشد، الگوی پاهای جغد را جداگانه برای هر پا دو لایه برش بزنید. سپس دور الگوها را با چرخ محکم دوزی کنید و فقط قسمت ساق پا را باز بگذارید. درون پاها را با پنبه پر کنید و پس از تکمیل شدن کار بدن جغد، آن‌ها را به قسمت زیر بدن جغد متصل کنید.

قطعه‌ای را که برای شکم جغد برش زدید، در این مرحله در جای خود بدوزید. قبل از دوخت به این نکته توجه داشته باشید که کناره‌ها و قسمت زیرین باید دوخته شود و بالای هر قطعه‌ برای قرار دادن کنترل باید باز بماند. بنابراین قبل از دوختن کناره‌ها لبه‌ی بالایی را باید جداگانه بدوزید تا مانع از ریشه شدن پارچه در اثر استفاده شود.قطعه‌ی پایانی، بال‌های جغد است. ابتدا یک طرف آن را برای باز ماندن بدوزید، سپس آن را با سوزن به کناره‌های بدن جغد متصل کنید و پس از آن کناره‌ها را چرخ دوزی کنید.

کاردستی جغد نگهدارنده کنترل ها | کاردستی خلاقانه

ادامه ی کار …

پس از این‌که قطعات بدن جغد به هم متصل شد، نوبت به متصل کردن لایه‌ی پشت بدن جغد است. لایه‌ی دوم را به صورت وارونه روی قسمت‌های قبلی قرار دهید. سپس دور بدن جغد را با چرخ بدوزید. توجه داشته باشید یک قسمت کوچک از زیر بدن جغد را ندوخته باقی بگذارید. پس از دوخت، بدن جغد را از همین قسمت با پنبه پر کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی قاب عکس

در انتها پاهای جغد را بین قسمت دوخته نشده قرار دهید و با چرخ این قسمت را نیز بدوزید. جغد نگهدارنده‌ی کنترل شما آماده است. هر نوع تزیین دیگری را می‌توانید برای زیباسازی این جغد کوچولو استفاده کنید و از خلاقیت و کاردستی جغد خود  لذت ببرید.

کاردستی جغد نگهدارنده کنترل ها
کاردستی جغد نگهدارنده کنترل ها | کاردستی خلاقانه

رقیه مستقیم

t کاردستی جغد نگهدارنده کنترل ها
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *