کاردستی دایناسور کاغذی درست کنید!

t کاردستی دایناسور کاغذی درست کنید!
t کاردستی دایناسور کاغذی درست کنید!

ساخت کاردستی دایناسور کاغذی از آن کاردستی‌های عجیب و غریب است! چرا عجیب؟ چون شاید کم‌تر کسی به دنبال آن باشد که یک دایناسور کاغذی داشته باشد! اما اگر شما دارید این مطلب را می‌خوانید پس یکی از طرفداران دایناسورها هستید. حالا که دیگر این موجودات جذاب در جهان وجود ندارند چه چیزی از این بهتر که یک کاردستی دایناسور با کاغذ برای خودتان درست کنید؟!

اگر این‌طور است، پس با آموزش کاردستی دایناسور همراه شوید.

لوازم مورد نیاز برای ساخت کاردستی دایناسور کاغذی

قیچی

کاغذرنگی

چسب

تیغ موکت‌بری

الگوی ساخت کاردستی دایناسور کاغذی

دست به کار شوید!

از الگوی بالا پرینتی تهیه کنید و دور آن را با قیچی برش بزنید. سپس الگوی برش‌خورده را روی کاغذ رنگی قرار دهید، دور آن را خط بکشید و تیغ‌های پشت کمر دایناسور و چشم‌ها و دندان‌ها را نیز با کاربن روی کاغذ رنگی منتقل کنید.حالا دور آن را با قیچی برش بزنید. پس از برش، الگو را روی سطح صافی مانند شیشه قرار دهید و نقاط علامت‌گذاری‌شده روی بدن دایناسور را با تیغ موکت‌بری برش زده و از کاغذ جدا کنید.

ساخت کاردستی دایناسور کاغذی

خط‌چین‌های پشت بدن را با دست، خط بیندازید و کاغذ را روی هم تا بزنید. برش‌های پشت کمر را پس از تا زدن بیرون بیاورید. توجه داشته باشید برش‌ها و تاخوردگی‌ها را با ظرافت درآورید تا دایناسور زیباتری داشته باشید.

درست‌کردن کاردستی دایناسور با مقوا هم فکر خوبی است اگر به مقواهای رنگی دسترسی داشته باشید. ایستایی مقوا بیش‌تر از کاغذ است و مدت‌زمان بیش‌تری نیز سالم می‌ماند.

حالا شما یک دایناسور کاغذی رنگی دارید! می‌توانید از همین الگو استفاده کنید و چندین دایناسور در رنگ‌های گوناگون درست کنید. بعد از آن، شاید دوست داشته باشید یک داستان برای دایناسورها بنویسید یا شاید نمایشی با آن‌ها اجرا کنید و در فضای مجازی با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

t کاردستی دایناسور کاغذی درست کنید!
4/5 - (21 امتیاز)
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ایده هایی جالب برای ساخت کاردستی کلاغ با کاغذ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *