کاردستی زیر قابلمه ای 

t کاردستی زیر قابلمه ای 

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

لوازم مورد نیاز

قلاب بافتنی
کاموا

شیوه کار 

پایه کوتاه قلاب را درون دایره فرو کنید و کاموا را دور قلاب انداخته و از داخل دایره بیرون بکشید. سپس با یک نخ دیگر هر دو را مشترک کنید تا یک نخ روی قلاب بماند.  
10عدد زنجیره با قلاب ببافید و با زنجیره ابتدایی مشترک کنید تا یک دایره به دست آورید. پس از آن دور دایره را با پایه های کوتاه پر کنید. برای بافت اصلی ابتدا 3 عدد زنجیره روی آخرین پایه کوتاه مشترک بزنید. سپس 6 مرتبه قلاب را درون پایه فرو کرده و یک کاموا را بیرون بکشید. نخ را کاملا بکشید تا به اندازه 3 عدد زنجیره بلند شود. این کار را 6 مرتبه تکرار کنید.

زیرقابلمه ای.سایت نوجوان ها (1)

مجموعا روی قلاب شما 7 رشته از کاموا باید وجود داشته باشد. بعد از آن با یک رشته کاموا هر 7 نخ را یکی کنید تا در یک نقطه جمع شود. 

زیرقابلمه ای.سایت نوجوان ها (2)

در هرکدام از پایه کوتاه ها یک گلبرگ به شیوه ذکر شده ایجاد کنید. هرکدام از گل ها حدود 10 تا 12 عدد گلبرگ خواهد داشت. آخرین گلبرگ را با گلبرگ اول با یک زنجیره مشترک کنید و انتهای کاموا را جدا کنید. 
 

زیرقابلمه ای.سایت نوجوان ها (3)

تعداد گل های بافته شده به طرحی که قرار است ایجاد کنید بستگی دارد. انواع طرح های شش ضلعی یا دایره را می توانید با این گل ها ایجاد کنید. هنگامی که تعداد گل ها به حد نصاب ذهنیتان رسید هر گل را با یک زنجیره به گل دیگر متصل کنید. به این ترتیب شکل های مختلف را ایجاد کنید. از خلاقیت و زیبایی کاردستی خود لذت ببرید. 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی گل بادکنکی

زیرقابلمه ای.سایت نوجوان ها (4)

زیرقابلمه ای.سایت نوجوان ها (5)

 

زیرقابلمه ای.سایت نوجوان ها (6)

t کاردستی زیر قابلمه ای 
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *