آموزش ساخت کاردستی سایه بازی علوم کلاس اول دبستان

کاردستی سایه بازی
t آموزش ساخت کاردستی سایه بازی علوم کلاس اول دبستان

کاردستی سایه بازی یکی از فعالی‌های علوم کلاس اولی‌ها است. پس اگر شما هم فرزند کلای اولی دارید بهتر است که تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

نمایش کاردستی سایه بازی 

با ساخت عروسک‌های ساده و وسایلی ابتدایی می‌توانید رویای زیبایی را برای دوستانتان به واقعیت تبدیل کنید و از ساعت‌های باهم بودنتان لذت ببرید. با ما همراه باشید تا ساخت کاردستی سایه بازی را بیاموزید.

وسایل لازم برای ساختن کاردستی سایه بازی

چسب حرارتی
قیچی
سیخ چوبی
مقوا
جعبه‌ی کفش
مقداری پارچه‌ی نخی سفید
چراغ قوه

شیوه‌ی کار

برای ساختن کاردستی سایه بازی به محفظه‌ای نیاز دارید که بتوانید عروسک‌ها را در آن نمایش بدهید. برای این منظور بهترین گزینه جعبه‌ی کفش است. قسمت کناره‌ها و درِ جعبه را بریده و جدا کنید. قسمت کف جعبه را نیز دقیق با تیغ موکت‌بری برش بزنید. به این ترتیب دور جعبه برای کادر اصلی نمایش استفاده خواهد شد.پارچه‌ی سفید را به اندازه‌ی کف جعبه به علاوه‌ی سه‌سانتی‌متر اضافه‌تر برش بزنید و از داخل کادر جعبه با چسب بچسبانید.

سایه بازی

شکل عروسک‌ها را روی مقوا برش بزنید و به قسمت پایین آن یک سیخ چوبی متصل کنید. بهتر است برای شخصیت‌های قصه‌ای که در ذهن شماست یک عروسک مجزا بسازید.

برای اجرای نمایش نیاز به اتاقی دارید که بتوانید آن را تاریک کنید. هنگامی که عروسک‌هایتان آماده شد به دو صورت می‌توانید کاردستی سایه بازی را انجام دهید.

کاردستی برای داستان گویی تصویری

یک اینکه در کادر پایینی چهارچوب اصلی جعبه‌ی نمایش، با تیغ موکت‌بری، یک شیار ایجاد کنید تا بتوانید میله‌های عروسک‌ها را از بین آن‌ها حرکت دهید یا عروسک‌ها را روی پرده‌ی پارچه‌ای قرار دهید و نمایش را با حرکت دادن عروسک‌ها با دست اجرا کنید.

سایه بازی

هنگامی که اتاق را کاملا تاریک کردید یک منبع نور مانند چراغ قوه‌ی بزرگ را در قسمتی قرار دهید که دقیقاً نور به عروسک‌ها بتابد. به این ترتیب سایه‌ی عروسک‌ها روی پرده نقش می‌بندد و می‌توانید برای دوستانتان که پشت پرده نشسته‌اند نمایشی زیبا و خیالی به نمایش درآورید.

سایه بازی

با استفاده از کاردستی سایه بازی می‌توانید صحنه‌هایی مانند نبرد با اژدها یا دزیده شدن ماه توسط غول تک‌شاخ را که در واقعیت وجود ندارند بسازید و از باهم بودنتان لذت ببرید.

کاردستی سایه ها کلاس اول

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی تل مو کشی

 

آموزش کاردستی سایه ها کلاس اول

 

 

اول ابتدایی کاردستی سایه ها کلاس اول

 

 

کاردستی علوم کلاس اول سایه ها

 

 

کاردستی علوم کلاس اول سایه ها

 

 

کاردستی در مورد سایه ها

 

 

کاردستی در مورد سایه ها

 

 

کاردستی بازی با سایه ها

 

 

کاردستی های سایه

 

 

کاردستی سایه

 

 

کاردستی سایه کلاس اول

 

 

کاردستی سایه کلاس اول

 

 

کاردستی سایه بازی

 

رقیه مستقیم

t آموزش ساخت کاردستی سایه بازی علوم کلاس اول دبستان
5/5 - (1 امتیاز)

آنچه دیگرانجست و جو کرده اند:

  • https://www nojavanha com/کاردستی-سایه-بازی-کاردستی-های-خلاقانه/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *