کاردستی پادری سنگی زیبا

t کاردستی پادری سنگی زیبا
t کاردستی پادری سنگی زیبا

پادری سنگی زیبا می تواند به ورودی اتاق شما جلوه‌ی زیبایی بدهد اگر به دنبال این هستید که برای سال جدید تغییراتی در اتاقتان ایجاد کنید. درست کردن این کاردستی بسیار ساده است و زمان کمی هم از شما می گیرد. پس اگر آماده اید تا به استقبال یک تغییر زیبا در فضای اتاقتان بروید این آموزش را دنبال کنید.

لوازم مورد نیاز

مقداری موکت
قُلوه سنگ
چسب حرارتی
قیچی

شیوه ساخت پادری سنگی زیبا

مقداری موکت را به اندازه و شکل دلخواه برش بزنید. می توانید از انواع شکل های هندسی مانند دایره، مثلث، مربع، نیم دایره، یا شکل های فانتزی مانند خرس، خرگوش و موش برای این پادری استفاده کنید. توجه داشته باشید بهتر است شکل ها را طوری انتخاب کنید که بتوانید تمام قسمت های روی آن را با قلوه ها بپوشانید.

مراحل ساخت پادری سنگی زیبا

سپس موکت را به شکل مورد علاقه خود با قیچی برش بزنید. قلوه سنگ ها در بازار و بیشتر در لوازم آکواریوم فروشی ها یا خرازی ها به رنگ های مختلف موجود است. اگر به دریا دسترسی دارید بهترین گزینه جمع آوری قلوه سنگ های کنار ساحل است.

مراحل ساخت پادری سنگی زیبا

پس از تهیه‌ی قلوه سنگ ها، کافی است تمام سطح موکت یا قالب اصلی پادری را با قلوه ها بپوشانید. برای این کار بهتر است از چسب حرارتی استفاده کنید و فضاهای موکت را با قلوه سنگ ها پوشش دهید.

کاردستی پادری سنگی زیبا یتان آماده شده است. می توانید آن را جلوی در اتاقتان بیندازید و از تماشای خلاقیت خود لذت ببرید.

t کاردستی پادری سنگی زیبا

شما می توانید با کمک قلوه‌سنگ ها و سنگ های کوچک‌تر کاردستی های زیبایی بسازید و این سنگ های جذاب را وارد چیدمان اتاقتان بکنید آنقدر که هرکس وارد اتاقتان شد احساس کند به ساحل دریا پا گذاشته است! شما چه ایده‌ی دیگری برای استفاده از سنگ ها دارید؟

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی آموزش ساخت لوستر آویز کاغذی!

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

t کاردستی پادری سنگی زیبا
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *