کاردستی کارت هدیه سه بعدی

کاردستی کارت پستال سه بعدی
t کاردستی کارت هدیه سه بعدی

اگر قصد هدیه دادن به دوستتان را داشته باشید کاردستی کارت هدیه سه بعدی ایده جالب و راحتی است.

وسایل مورد نیاز برای ساخت کاردستی کارت هدیه سه بعدی

مقوا
چسب
قیچی
کاغذ رنگی
خط‌کش

مراحل انجام کار برای کاردستی کارت هدیه سه بعدی

برای ساخت یک کاردستی کارت هدیه سه بعدی یا (برجسته) شما به کاغذهای رنگی با رنگ‌های روشن و زیبا نیاز دارید.برای صفحه‌ی اصلی کارت یک مستطیل از مقوا برش بزنید و آن‌را از وسط روی هم تا کنید تا به دو قسمت تقسیم شود. سپس قسمت روی کارت را برای سبد گل سه‌بعدی در نظر بگیرید و قسمت داخل مستطیل را به نوشتن متن تبریک اختصاص دهید.

سپس از کاغذهای رنگی، رشته هایی به طول 20 سانت و عرض یک سانت برش بزنید. برای وسط گل‌ها نیز دایره‌هایی از مقوای زرد برش بزنید.

رشته‌های رنگی که برای گلبرگ‌ها برش زدید را روی هم قرار دهید و بعد از این‌که دو لبه‌ی پایین رشته‌ها را روی هم قرار دادید، هر دو لبه‌ی دایره‌ی زرد را وسط بچسبانید. همه‌ی رشته‌های کاغذی را به همین ترتیب روی دایره‌ی وسط گل بچسبانید تا شکل اصلی گل سه‌بعدی تشکیل شود. پس از آن پشت دایره‌ی زرد را چسب بزنید و روی زمینه‌ی مقوای اصلی کارت تبریکتان بچسبانید.

ساخت گلدان

برای گلدان، به یک مستطیل نیاز دارید که اندازه‌ی طول و عرض آن دلخواه است. مستطیل را به شکل بادبزن تا بزنید. پس از آن کناره‌ی عرض مستطیل را به چسب آغشته کنید و به شکل مُحَدب روی سطح اصلی کارت بچسبانید، طوری که تصور شود ساقه‌های گل‌ها داخل گلدان قرار دارد. به این ترتیب کارت تبریک سه‌بعدی زیبای شما آماده است. کافیست متن تبریکتان را درون کارت با خط زیبا بنویسید و به بهترین دوستتان هدیه دهید.

کاردستی کارت هدیه سه بعدی

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی نسترن صحرایی 

شیوه‌ی دیگری که می‌توانید عمل کنیداین است که رشته‌هایی که برای گلبرگ برش زده بودید را از همان ابتدا روی زمینه‌ی مقوای کارت به شکل برجسته بچسبانید و در پایان دایره‌ی زرد را روی لبه‌های برش‌ها بچسبانید. یا می‌توانید گل‌ها را به همان روش اول جداگانه بسازید اما به جای این‌که رشته‌ها را از رو بچسبانید از کنار و روی دو عدد دایره بچسبانید. با این روش، گل از هر طرف سه‌بعدی دیده خواهد شد. به تصاویر روبه‌رو و زیرین در این دو روش توجه کنید. (مانند تصاویر)

کاردستی کارت هدیه سه بعدی
کاردستی کارت هدیه سه بعدی

در نهایت کاردستی کارت هدیه سه بعدی شما آماده است. شما هم می‌توانید از کاردستی‌های زیبایی که در بخش آموزش کاردستی آموختید، عکس بگیرید و به آدرس نشریه ارسال کنید، تا با نام خودتان در بخش آموزش کاردستی برای دوستانتان به نمایش گذاشته شود.

 

 

t کاردستی کارت هدیه سه بعدی
2.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *