کاردستی کیف مخصوص کتاب

t کاردستی کیف مخصوص کتاب

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

وسایل لازم

پارچه
لای چسب
نوار کنفی
قیچی، سوزن و نخ

شیوه ساخت

برای این کیف زیبا بهتر است از 2 جنس پارچه استفاده کنید. لایه آستری که داخل کیف قرار می گیرد و باید نازک تر باشد و لایه بیرونی که باید ضخیم تر باشد که جنس گلیمی یا کنفی را به شما پیشنهاد می کنیم. از هر سه پارچه ها را که شامل آستری، پارچه بیرونی و لایی می شود؛ سه مستطیل دو لا به اندازه طول کتاب هایتان برش بزنید. تمام لایه ها را روی هم قرار دهید و یک مربع 2 سانت در 2 سانت در دو گوشه هر سه مستطیل برش بزنید. سپس لایه ها را به این ترتیب روی هم قرار دهید.

1- آستر  2- لایی 3- لایه بیرونی. سپس سه لایه طرف مقابل کیف را هم به همین ترتیب روی هم قرار دهید و با سنجاق یا کوک به هم متصل کنید.

کیف.سایت نوجوان ها (1)

ابتدا لایه بیرونی را روی هم قرار دهید و 2 قسمت کناره های کیف و قسمت ته کیف را به هم با چرخ بدوزید. تنها قسمت های 2 سانتی را باز بگذارید. پس از دوخت کناره ها و ته کیف قسمت های دوسانتی را از عرض باز کنید و چرخ دوز کنید. سپس لایه آستر و لایی را که به همان ترتیب لایه رویی به هم دوختید راسته کنید، طوری که درزها و لایی بین لای لایه اصلی قرار گیرد و درزهای دهانه کیف را با سنجاق به هم متصل کنید. نوار کنفی را که برای دسته کیف در نظر گرفتید بین درزها قرار دهید و پس از آن دور دهانه را چرخ دوز کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی با نوار کاست کیف بسازید

کیف.سایت نوجوان ها (2)

بین دو دهانه را یک دگمه بزرگ بدوزید تا دهانه کیف کتاب هایتان نیز محفوظ شود. از خلاقیت و زیبایی کیفتان لذت ببرید.

کیف.سایت نوجوان ها (4)

کیف.سایت نوجوان ها (3)

mosabeghe

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت، لطفا آن را لایک کنید.

t کاردستی کیف مخصوص کتاب
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *