کاردستی کیف مخصوص کتاب

t کاردستی کیف مخصوص کتاب

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

وسایل لازم

پارچه
لای چسب
نوار کنفی
قیچی، سوزن و نخ

شیوه ساخت

برای این کیف زیبا بهتر است از 2 جنس پارچه استفاده کنید. لایه آستری که داخل کیف قرار می گیرد و باید نازک تر باشد و لایه بیرونی که باید ضخیم تر باشد که جنس گلیمی یا کنفی را به شما پیشنهاد می کنیم. از هر سه پارچه ها را که شامل آستری، پارچه بیرونی و لایی می شود؛ سه مستطیل دو لا به اندازه طول کتاب هایتان برش بزنید. تمام لایه ها را روی هم قرار دهید و یک مربع 2 سانت در 2 سانت در دو گوشه هر سه مستطیل برش بزنید. سپس لایه ها را به این ترتیب روی هم قرار دهید.

1- آستر  2- لایی 3- لایه بیرونی. سپس سه لایه طرف مقابل کیف را هم به همین ترتیب روی هم قرار دهید و با سنجاق یا کوک به هم متصل کنید.

کیف.سایت نوجوان ها (1)

ابتدا لایه بیرونی را روی هم قرار دهید و 2 قسمت کناره های کیف و قسمت ته کیف را به هم با چرخ بدوزید. تنها قسمت های 2 سانتی را باز بگذارید. پس از دوخت کناره ها و ته کیف قسمت های دوسانتی را از عرض باز کنید و چرخ دوز کنید. سپس لایه آستر و لایی را که به همان ترتیب لایه رویی به هم دوختید راسته کنید، طوری که درزها و لایی بین لای لایه اصلی قرار گیرد و درزهای دهانه کیف را با سنجاق به هم متصل کنید. نوار کنفی را که برای دسته کیف در نظر گرفتید بین درزها قرار دهید و پس از آن دور دهانه را چرخ دوز کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل روبیکا مار را چک می کنند؟ | پروفایل چکر روبیکا

کیف.سایت نوجوان ها (2)

بین دو دهانه را یک دگمه بزرگ بدوزید تا دهانه کیف کتاب هایتان نیز محفوظ شود. از خلاقیت و زیبایی کیفتان لذت ببرید.

کیف.سایت نوجوان ها (4)

کیف.سایت نوجوان ها (3)

mosabeghe

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت، لطفا آن را لایک کنید.

t کاردستی کیف مخصوص کتاب
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *