چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل روبیکا مار را چک می کنند؟ | پروفایل چکر روبیکا

پروفایل چکر روبیکا
t چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل روبیکا مار را چک می کنند؟ | پروفایل چکر روبیکا

روبیکا به عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های ارتباطی و اجتماعی در ایران، به کاربران این امکان را می‌دهد تا از فعالیت‌های دیگر کاربران در این شبکه مطلع شوند. یکی از سوالات مهم کاربران روبیکا این است که چگونه می‌توانیم بفهمیم کدام افراد پروفایل ما را چک کرده‌اند. درواقع می‌خواهیم به بحث پروفایل چکر روبیکا بپردازیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پیشنهاد مطالعه: خروجی گرفتن از افتر افکت

مراحل پروفایل چکر روبیکا

برای این کار مراحل زیر را به تریتب انجام دهید:

1. ابتدا وارد اپلیکیشن روبیکا شده و در قسمت پایین سمت چپ روی گزینه‌ی تنطیمات کلیک کنید. پس از آن وارد قسمت حریم خصوصی شوید.

پروفایل چکر روبیکا

2. در قسمت بعد گزینه‌ی “نمایش عکس پروفایل من” را مشاهده می‌کنید. به احتمال زیاد این گزینه برای شما به صورت پیش فرض فعال است و این به معنای آن است که تمام کسانی که نام شما را در روبیکا جستجو کرده‌اند، می‌توانند عکس پروفایل شما را ببینند. روی همین گزینه کلیک کنید.

پروفایل چکر روبیکا

3. حال می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی “مخاطبین من” مشخص کنید که چه کسانی پروفایل شما را ببینند و در نهایت با زدن تیک بالای صفحه این تغییرات اعمال خواهند شد.

پیشنهاد مطالعه: افزایش ممبر ایتا

پروفایل چکر روبیکا

با انجام این مراحل ساده می‌توانید تنظیمات پروفایل چکر روبیکا را انجام داده و حریم خصوصی خود را در این شبکه حفظ کنید. امیدواریم که این مطلب و آموزش برای شما مفید بوده باشد.

پیشنهاد مطالعه: آنفالو کردن در روبیکا

t چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل روبیکا مار را چک می کنند؟ | پروفایل چکر روبیکا
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ربات ملخی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *