کشف پناهگاه زیرزمینی در حیاط خانه

کشف پناهگاه زیرزمینی در حیاط خانه
t کشف پناهگاه زیرزمینی در حیاط خانه

فردی وقتی به نقشه قدیمی خانه اش نگاه می کرد متوجه علامتی روی نقشه شده که نشانه یک پناهگاه بود این نمونه پناهگاه ها در حدود دهه 1960 و برای فرار از حملات هوایی دشمن ساخته شده بودند. بنابراین او سعی کرد با کمک یک فلزیاب به محل دقیق پناهگاه پی ببرد و سپس با بیل و ابزار دیگر شروع به حفر زمین و پیدا کردن پناه گاه نمود او این پناه گاه را دوباره ترمیم کرد تا به عنوان اتاقی قابل استفاده باشد.

ماجرای کشف پناهگاه زیرزمینی در حیاط خانه

در اواسط سال 2010، جان سیمز، رئیس آتش نشانی  آریزونا، تصمیم به خرید یک خانه جدید گرفت . دوستش برایش خانه خوبی پیدا کرد اما نمی دانست که موضوع هیجان انگیزی  برایش پیش خواهد آمد.

کشف پناهگاه زیرزمینی (8)

اسناد نشان می دادند که چیزی قدیمی در زیر خانه پنهان شده است اما معلوم نبود در کجا و چه چیزی است. بنابراین جان در گرمای شدید تابستان شروع به حفاری در حیاط خانه اش کرد. اما بعد از روزهای متمادی که که تلاش کرد هیچ چیز پیدا نکرد.

کشف پناهگاه زیرزمینی (6)

کشف پناهگاه زیرزمینی (7)

تا این که روزی به درپوشی فلزی برخورد کرد . اوحدس زد که چیزی  با زیر این درپوش پنهان باشد. با تلاش زیاد پلمپ درپوش را باز کرد و با پلکانی برخورد کرد که پایین می رفت .

کشف پناهگاه زیرزمینی (5)

کشف پناهگاه زیرزمینی (14)

کشف پناهگاه زیرزمینی (13)

جان چون آتش نشان ماهری بود می دانست که نباید برای رفتن به داخل سوراخ عجله کند بنابراین با کمک دوستانش ابتدا به ایمن کردن ورودی و ایجاد یک هواکش برای این سوراخ اقدام کرد.

کشف پناهگاه زیرزمینی (20)

کشف پناهگاه زیرزمینی (19)کشف پناهگاه زیرزمینی (18)کشف پناهگاه زیرزمینی (17)کشف پناهگاه زیرزمینی (16)

کشف پناهگاه زیرزمینی (11)

کشف پناهگاه زیرزمینی (1)

بالاخره بعدازپاکسازی راه پله ازنخاله ها اوبه یک پناهگاه زیرزمینی رسیدکه سالهاقبل برای درامان ماندن ازبمباران ساخته شده بود.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ماکت زمین ورزش با خوراکی ها

کشف پناهگاه زیرزمینی (9)

کشف پناهگاه زیرزمینی (4)کشف پناهگاه زیرزمینی (3)کشف پناهگاه زیرزمینی (2)

منبع

t کشف پناهگاه زیرزمینی در حیاط خانه
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *