گران ترین کفش دنیا از برندهای گوناگون

گران ترین کفش دنیا
t گران ترین کفش دنیا از برندهای گوناگون

آیا دوست دارید گران ترین کفش دنیا را ببینید؟ این کفش‌ها ساخته‌ی برندهای گوناگونی هستند که با ویژگی‌های خاص ساخته شده‌اند و به همین دلیل آن‌ها را گران ترین کفش دنیا می‌دانند. در ادامه تصاویر و توضیحاتی درمورد این کفش‌ها را برای شما آورده‌ایم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد مطالعه: گرانترین پرنده های جهان

معرفی گران ترین کفش دنیا

قرار است 20 نمونه از گران ترین کفش دنیا را ببینید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

کفشی با پاشنه‌های الماس

گران ترین کفش دنیا

طراح بریتانیایی دبی وینگهام از گران ترین کفش دنیا رونمایی کرد. پاشنه‌های رکابی با فلزات گرانبها و سنگ‌های کمیاب پوشانده شده‌اند و دارای برچسب قیمت 15.1 میلیون دلاری هستند. وینگهام به خاطر خلاقیت های مجلل خود مشهور است و در طول دوران حرفه ای خود برای بسیاری از افراد مشهور، خاندان سلطنتی و نخبگان ثروتمند کار کرده است.

پاشنه‌های کاملا متقارن دارای الماس‌های صورتی نادر سه قیراطی و آبی یک قیراطی هستند که به تنهایی بیش از 128 هزار دلار قیمت دارند. چهار الماس سه قیراطی بی عیب و نقص و 1000 الماس اشاره گر در قاب پلاتین وجود دارد که جزئیات لوله‌شده و لحافی را در بر می‌گیرد.

قرار است شبیه یک کیک باشد. کفش ها همچنین دارای زیپ و زیره طلای یکپارچه، چرم با رنگ طلای 24 عیار است و دوخت آن با نخ طلای 18 عیار انجام شده است. داخل کفش با منبت نخ طلا تزئین شده است. کفش ها با ظاهری رزگلد تکمیل شده بودند تا کنتراست جزئی ایجاد کنند. این کفش های مجلل توسط خانواده ای ناشناس در دبی به مناسبت تولدی خاص سفارش داده شد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
داستان ضرب المثل فارسی؛ برو کشکت رو بساب

گران ترین کفش دنیا

کفش Passion Diamond

گران ترین کفش دنیا

سومین هتل بلند جهان، برج العرب، گران ترین کفش دنیا را به قیمت 62.4 میلیون درهم به فروش می رساند. کفش‌های Passion Diamond از طلا و الماس ساخته شده‌اند که دارای دو قطعه وسط جواهرات 15 عیار است. این کفش‌ها توسط Jada Dubai با همکاری Passion Jewelers طراحی شده‌اند و در برج العرب در سایز 36 اروپایی به نمایش گذاشته شده‌اند، اما متناسب با سایز خریدار طراحی می‌شوند. بنابراین اکنون می‌توانید روی سکوی هلی‌گردی هتل نمادین فرود بیایید و کفش‌های طلایی و الماسی بپوشید و یک کاپوچینوی طلا بنوشید و در عین حال منظره زیبا و البته کفش‌ها را تحسین کنید.

گران ترین کفش دنیا

کفش شهاب سنگی

گران ترین کفش دنیا

گران ترین کفش دنیا به ارزش 19.9 میلیون دلار در قایق تفریحی در دبی توسط آنتونیو ویتری رونمایی شد که طراحی آن شامل یک پاشنه طلای جامد، 30 قیراط الماس و کمی شهاب سنگ آرژانتینی مربوط به سال 1576 است. آنتونیو ویتری، طراح ایتالیایی، به عنوان بخشی از هفته مد MIDE (ساخت ایتالیا، طراحی شده در امارات)، کفش ماه ستاره را روی یک قایق تفریحی در دبی عرضه کرد. این کفش‌ها که از یک پاشنه طلای جامد، 30 قیراط الماس و کمی شهاب سنگ آرژانتینی مربوط به سال 1576 تشکیل شده‌اند، ارزش رکوردشکنی دارند.

گران ترین کفش دنیا

امیدواریم که با دیدن گران ترین کفش دنیا شگفت زده شده باشید و این مطلب برای شما جالب بوده باشد.

پیشنهاد مطالعه: گران ترین چیزهای دنیا

t گران ترین کفش دنیا از برندهای گوناگون
امتیاز به این نوشته

آنچه دیگرانجست و جو کرده اند:

  • گرانترین کفش های جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *