گردش زمستانی به ما چه چیزهایی می آموزد 

زمستان
t گردش زمستانی به ما چه چیزهایی می آموزد 
گردش زمستانی.سایت نوجوان ها (1)

بهار و تابستان بهترین فصل گردشگری است اما برای ما که در کشوری چهار فصل زندگی می کنیم به راحتی می توانیم در زمان سرما و برف و باران به سواحل خلیج فارس از قشم گرفته تا بندر چابهار سفر کنیم و از گرمای آفتاب لذت ببریم اما این بار می خواهیم توصیه کنیم که به گردش زمستانی برویم. یعنی در اوج زمستان به مناطق سردسیر سفر کنیم یا اگر در چنین مناطقی زندگی می کنید یک روز را در همین محیط سرد بگدرانیم تا ببینیم به جای نشستن کنار بخاری و خوردن یک چای گرم، چگونه می توانیم از یک فضای سرد نیز لذت ببریم.

گردش زمستانی.سایت نوجوان ها (2)

لذت خواب در یک محیط سرد 

در گردش زمستانی اگر چادر مناسب، کیسه خواب و وسایل گرم کننده داشته باشید چادر زدن در کنار یک کوه و یا یک اردوگاه زمستانی لذتی خاص دارد. وقتی که از گرمای داخل کیسه خواب بیرون می آیید و سعی می کنید که آتشی روشن کنید و چای درست کنید تجربه ای تازه برای شما خواهد بود.

گردش زمستانی.سایت نوجوان ها (3)

لذت غذا خوردن را بیش تر تجربه کنید 

تجربه تهیه غذا بر روی آتش در یک محیط سرد تجربه ای بسیار دلپذیر است و حتما چنین غذایی در یک محیط گرم خانوادگی در کنار پدر و مادر هیچ فراموش نخواهد شد. 

غذا پختن در پیک نیک

گرمای خانواده را بیش تر حس کنید 

در یک محیط سرد حتما بیش تر گرمای خانواده را حس خواهید کرد وقتی در کنار پدر یا مادر از گرمای آن ها گرم تر می شوید فرصتی دارید تا با آن ها درد دل کنید و یا حتی بگویید و بخندید این فرصت طلایی رادرگردش زمستانی از دست ندهید. 

چادر زدن در زمستان

یاد بگیرید که ما شکست ناپذیر نیستیم 

ماندن همیشگی در خانه به دور از سختی ها ما را ناز پرورده می کند اما باید یاد بگیریم انسان ها همیشه در معرض خطر قرار دارند و باید خودمان را آبدیده کنیم. گردش زمستانی و گذراندن یک روز در محیطی سرد به ما یاد آوری می کند که ما شکست ناپذیر نیستیم و باید برای زنده ماندن تلاش کنیم.

گردش زمستانی.سایت نوجوان ها (6)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی ظرف غذای پرندگان با بطری

t گردش زمستانی به ما چه چیزهایی می آموزد 
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *