استفاده از جوش شیرین برای داشتن پوستی زیبا

t استفاده از جوش شیرین برای داشتن پوستی زیبا

 جوش شیرینبسیاری از مشکلات پوستی با روش ساده، اما بسیار موثر استفاده از جوش شیرین قابل درمان هستند. جوش شیرین یکی از بهترین لایه بردار ها محسوب می شود که با حذف سموم و سلول های مرده و جایگزین کردن آنها با سلول های تازه ، از پوست مجافظت می نماید. با این وجود ، جوش شیرین هنگام لایه برداری هیچ حساسیتی ایجاد نکرده و با ملایمت به بهبود سلامت پوست می پردازد.

از جوش شیرین برای سال های متوالی برای درمان جوش و بیماری های پوست استفاده می شده است. در این مقاله قصد داریم به روش هایی بپردازیم که در آن جوش شیرین به داشتن پوستی سالم کمک می کند.

جوش شیرین و آب

این ترکیب به طور خاص برای پاکسازی پوست از سلول های مرده و تامین کیفیت و سلامت پوست بسیار مفید است.

برای اینکار جوش شیرین را با آب گرم ترکیب کنید تا خمیری بدست آید. پوست خود را با آب ولرم شست و شو دهید و این ترکیب را به صورت دورانی روی پوست خود بمالید. تنها بعد از گذشت مدتی کوتاه پوست را به خوبی با آب ولرم بشویید و خشک کنید.

همچنین می توانید جوش شیرین را با جو آسیاب شده و سپس میزان برابری از آب ترکیب کنید و از این ترکیب نیز به صورت دورانی روی پوست استفاده نمایید. این ترکیب هم برای لایه برداری و هم برای از بین بردن تیرگی پوست مناسب است. از تماس ترکیب با چشم ها به شدت پرهیز کنید. بعد پوست را با آب گرم شست و شو دهید تا تازگی و سفیدی را بلافاصله در پوست خود مشاهده نمایید.

جوش شیرین و لیمو

این نوع از درمان ، پوست را به صورت طبیعی ضد عفونی می کند و لکه های ناشی از سالخوردگی را نیز از بین می برد . دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را با دو قاشق غذاخوری دانه های شکر قهوه ای مخلوط کنید ، حال به آن یک چهارم فنجان آبلیمو اضافه نمایید. بعد از شست و شوی صورت ، این ترکیب را روی پوست خود ، که هنوز کمی مرطوب است ، قرار دهید. حدود ۱۰ دقیقه به پوست خود استراحت داده بعد آن را با آب ولرم بشویید.

جوش شیرین و روغن نارگیل

همانطور که می دانید ، روغن نارگیل در زمینه ی سلامت پوست معجزه می کند و در رطوبت دهی و آبرسانی پوست بسیار موثر است. میزان برابری از جوش شیرین و روغن نارگیل را با هم مخلوط کنید. اگر پوست حساسی دارید ، میزان روغن نارگیل را افزایش دهید. از خمیر بدست آمده روی پوست صورت استفاده نمایید و بعد از چند دقیقه با آب ولرم شست و شو دهید.

mahsho.com

t استفاده از جوش شیرین برای داشتن پوستی زیبا
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
9 عاملی که شما را به آرزوهایتان می رساند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *