پاییز رنگارنگ آمستردام

پاییز
t پاییز رنگارنگ آمستردام

آمستردام با جمعیتی حدود 1 ملیون نفر بزرگ ترین شهر و پایتخت کشور هلند است. این شهر  جاذبه های مختلفی  دارد  اما پاییز رنگارنگ  آمستردام نیز منظره ای دیدنی دارد . شهر آمستردام به کانال های آبی که مانند تار عنکوت در سراسر آن کشیده شده نیز شناخته می شود . خانه های اعیانی زیادی که از دوران گذشته باقی مانده هنوز در کنار این کانال های آبی وجود دارند. بافت تاریخی و فشرده مرکزی این شهر نیز از جاذبه های گردشگری آمستردام است . همچنین این شهر مرکز تجاری واقتصادی هلند نیز هست . 

از نکته های جالب این شهر تعداد زیاد دوچرخه ها در آن است که حتی از تعداد اتومبیل ها هم بیشتر است .مردم با علاقه زیادی که به دوچرخه دارند بخش زیادی از حمل و نقل خود را با این وسیله طبیعت دوست وپاکیزه انجام می دهند . 

ون گوک نقاش معروف نیزهلندی بود و از این جهت موزه ونگوک نیز در شهر آمستردام واقع شده است . پاییز رنگارنگ آمستردام مورد توجه این نقاش نیز بوده  و در بعضی تابلوهایش منعکس شده است 

عکاسی خوش ذوق فصل پاییز را غنیمت شمرده و به عکاسی و ثبت تصاویر رنگارنگ این فصل در آمستردام پرداخته است. در ادامه تعدادی از این عکس های زیبا را مشاهده می کنید.

t پاییز رنگارنگ آمستردام
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دوربین های دیجیتال و آنالوگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *