اهمیت نماز / مجموعه تلوزیونی روشنا

بندگی
t اهمیت نماز / مجموعه تلوزیونی روشنا

مجموعه روشنا با هدف آموزش، اطلاع‌ رسانی و پیشگیری از جرایم در جامعه ساخته شده است. اهمیت نماز یکی از بخش های این مجموعه است.

اهمیت نماز

اهمیت نماز

پیرمرد هر روز صبح برای نماز راهی مسجد روستا می‌شد… اون روز هم می‌خواست به مسجد بره اما هنوز چند قدمی از خونه دور نشده بود که پاش لغزید و توی چاله‌ی آبی افتاد و لباسش غرق گل شد. برگشت به خونه لباس عوض کرد و دوباره راهی مسجد شد… این بار هم هنوز مسافت زیادی نرفته بود که پاش سُر خورد و روی زمین افتاد. دوباره برگشت سمت خونه و لباس دیگه‌ای پوشید و برای بار سوم راهی مسجد شد. اینبار همین که از در خونه خارج شد دید مقابل در جوانى چراغ به دست ایستاده. جوان به پیرمرد سلام کرد و راهی مسجد شدند. وقتی پیرمرد و جوان به مسجد رسیدند پیرمرد با تعجب دید که جوان وارد مسجد نمی‌شه! ازش پرسید که تو مگه برای نماز این وقت صبح بیدار نشدی پس چرا داخل نمیای؟

جوان گفت: من شیطانم،وقتی بار اول برگشتى خدابه فرشته‌ها گفت تمام گناهای این مرد رو بخشیدم، براى بار دوم که برگشتی سمت مسجد ندا از عرش رسید که تمام گناهای اهل خانه‌ی این پیرمرد رو هم بخشیدم. ترسیدم اگه براى بار سوم توی چاله بیفتى خدا به فرشته‌هاش بگه تمام گناهان اهل روستا رو که من این همه تلاش براى گمراهى آنان داشتم بخشیدم، براى همین امدم چراغ گرفتم تا به سلامت به مسجد برسى…

اهمیت نیکی / مجموعه تلوزیونی روشنا

ده داستان زیبا درباره نماز و نماز گزاران

t اهمیت نماز / مجموعه تلوزیونی روشنا
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گفتگوی خواندنی با نوجوان موفق و رکورددار حل مکعب روبیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *