دانلود بازی پرندگان خشمگین در کریسمس (Angry Birds)

انگری برد
t دانلود بازی پرندگان خشمگین در کریسمس (Angry Birds)

بازی پرندگان خشمگین در کریسمس

بازی پرندگان خشمگین در کریسمس، ورژن دیگری از بازی محبوب پرندگان خشمگین یا همان Angry Birds می باشد؛ که محیط آن به گونه ای طراحی شده که حال و هوای زمستان و سال نو میلادی و کریسمس را نشان دهد . تفاوت این بازی با ورژن های قبل ، جایگزینی عناصر منفی بازی (خوک ها) با جعبه های هدایا ویژه کریسمس می باشد. در ورژن هایی که قبلا ارائه شده است برای بازی کردن خوک ها هدف گرفته می شدند.مثل داستان اصلی انیمشین Angry Birds . داستان اصلی به این صورت است که خوک ها دشمن پرندگان شدند. پرندگان هم خیلی عصبانی به جنگ خوک ها رفتند. پرندگان خودشان را با وسایلی شبیه منجنیق به شهر خوک ها پرتاب می کردند.

بازی پرندگان خشمگین در کریسمس (Angry Birds)

نحوه انجام بازی

برای انجام بازی پرندگان خشمگین در کریسمس ، تنها نیاز به استفاده از موس خود دارید. کافیست با استفاده از ماوس خود جعبه های تزئین شده هدایا را هدف گیری نمایید. و پس از هدفگیری شلیک نمایید و جعبه های هدایا را با انداختنشان نابود کنید. دقت کنید بیشترین برد برای هر پرتابی با زاویه 45 درجه انجام دهید.

همه میان برهای مربوط به این بازی؛ بر روی صفحه دسکتاپ و منوی استارت شما قرار خواهد گرفت . این بازی به طور پیش فرض بر روی درایو C سیستم شما نصب خواهد شد.
برای لغو نصب این بازی ، می بایست به Control Panel قسمت  Programs and Features  مراجعه کنید. سپس گزینه Uninstall را بزنید. یک پنجره جدید باز می شود. گزینه Uninstall و سپس OK را بزنید. حالا بازی به طور کامل لغو نصب شده و فایل های آن در درایو C پاک خواهند شد.

بازی پرندگان خشمگین در کریسمس (Angry Birds)

این بازی را نصب کنید تا از حال و هوای کریسمس و این بازی جذاب لذت ببرید.

فایل دانلود

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دانلود بازی جذاب و مهیج شلیک توپ های رنگی

Download

حجم فایل : 7,67 مگابایت

بازی جکی چان در تلفن همراه شما

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت، لطفا آن را لایک کنید.

t دانلود بازی پرندگان خشمگین در کریسمس (Angry Birds)
امتیاز به این نوشته

‫6 نظر ارسال شده در “دانلود بازی پرندگان خشمگین در کریسمس (Angry Birds)

  1. نشریه اینترنتی نوجوان ها :

    کاربر گرامی؛ تیم پشتیبانی وبسایت نوجوان ها از طراحی بازی معذور است چون فرایند طراحی بازی خود مربوط به یک تیم متخصص و زمانبر است. ما تنها می توانیم بازی هایی که از لحاظ حق کپی رایت رایگان هستند را در اختیار شما قرار بدهیم. و در مورد زبان برنامه نویسی بازی ، از نرم افزار “آدوب فلش” استفاده شده که در صورت تمایل به یادگیری آن می توانید از کتاب های ترجمه شده در کتابفروشی ها استفاده کنید.موفق باشید

  2. زهرا سادات :

    خیلی ممنون خیلی جالبه فقط چند تا سوال داشتم خیلی خوشحال میشم جواب بدید:
    ۱- این برنامه رو خودتون طراحی کردید؟
    ۲-اگه خودتون طراحی کردید زبان برنامه نویسیش چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *