بازی جکی چان در تلفن همراه شما

بازی جکی چان در تلفن همراه شما
t بازی جکی چان در تلفن همراه شما

Jackie Chan Stuntmaster  بازی جکی چان، نام یکی ازبازی های اکشن و مبارزه ای است . این بازی  در سال ۲۰۰۰ توسط کمپانی قدرتمند Midway برای PS1 عرضه شد؛ و توانست برای اولین بار بازیگر محبوب چینی یعنی جکی چان را را وارد بازیهای رایانه ای کند.

دانلود بازی جکی چان برای اندروید Jackie Chan Stuntmaster داستان جکی چان را روایت می کند. هنگامی که پدر بزرگ او توسط باند بزرگی از تبهکاران ربوده شده است و جکی چان برای نجات او وارد سفری پر خطر می شود .او باید با افراد زیادی مبارزه کند تا پدربزرگش را نجات دهد . بازی جکی چان یک پلاتفرمر مبارزه ای است که در مراحل مختلف آن باید با استفاده از هنر رزمی جکی چان و هم چنین وسایلی که در گوشه و کنار محیط وجود دارند؛ دشمنان را نابود کنید و در مراحل پیش بروید.

Jackie Chan Stuntmaster دارای طراحی مراحل بسیار عالی است و فقط در مبارزه با دشمنان خلاصه نمی شود. بالا رفتن از ساختمان های بلند، مبارزه در لبه ساختمان ها و مبارزه در یک قطار سریع السیر در حال حرکت از مراحل متنوع جکی چان است .بازی جکی جان به خوبی طراحی شده است و صحنه های سینمایی بسیاری گنجانده شده است که با کاراکتر جکی چان هم خوانی بسیاری دارد. اگر از علاقمندان به سبک اکشن و مبارزه ای هستید ,حالا می توانیدبازی جکی چان را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید. نصب بازی جکی چان برای گوشی نیز کارساده ای است که خودتان می توانید انجام دهید 

بازی جکی چان برای گوشیبازی جکی چان برای گوشی

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
حافظ خوانی در شب یلدا با مجید اخشابی

دانلود بازی jackie chan stuntmaster برای اندروید

نصب بازی جکی چان

 

برای دانلود بازی jackie chan stuntmaster برای اندروید اینجا را کلیک کنید.

اگر به بازی های آنلاین هم علاقه مند هستید می توانید در این جا بازی های هیجان انگیزی را پیدا کنید

t بازی جکی چان در تلفن همراه شما
2/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *